Presentació i Projecte

Us presentem el projecte d’una escola pública que està creixent any rere any i que a poc a poc ens permet…

• Créixer amb les aportacions de tota la comunitat educativa, al mateix ritme que van creixent les aules i els nens i nenes que li donen vida.
  • Estar oberts a la diversitat d’aportacions que fem des de tots els àmbits.
  • Ser autònoms en la presa de decisions, adaptant el projecte a les característiques i necessitats de la nostra comunitat educativa.
  • Donar resposta a les necessitats d’una societat en vertiginós canvi construint els aprenentatges amb les aportacions culturals bàsiques d’aquesta societat.

Farem entre tots una escola en la qual els protagonistes principals són els nens i nenes. Ells seran els pilars bàsics de totes les nostres activitats. Participaran des de bon començament del seu procés formatiu. Per tot això, la nostra finalitat més important és aconseguir que tastin el plaer del saber i l’aprenentatge, que n’aprenguin el seu valor i vulguin gaudir-ne al llarg de la seva vida.

Volem educar i acompanyar a tots els nens i les nenes, per treure el màxim de les seves potencialitats individuals i perquè comparteixin valors, actituds i coneixements. Volem formar nens i nenes solidaris, amb les màximes competències i capacitats, que assumeixin el seu paper de ciutadans d’una societat democràtica.