Menjador escolar

El servei de menjador de l’escola Ferrer i Guàrdia l’ofereix actualment l’empresa AlimentArt.

HORARI DE MENJADOR: De 12:30 a 15h

Dins aquest espai els vostres fills/es realitzaran l’àpat i se’ls oferiran diferents activitats per tal de gaudir de l’estona de migdia.

CONTACTE AMB LA COORDINADORA

En horari de 9 a 10h al menjador trobareu a la Cristina (coordinadora). També us podeu posar en contacte via telefònica i per e-mail.

Telèfon del menjador : 663.853.859

E-mail: ferreriguardia@alimentart.com

PREUS I PAGAMENTS

• Fixes (2 dies mínim): PREU 6,55€. Domiciliació bancària. Els rebuts es giren a mes avançat durant els tres primers dies de cada mes. Cada rebut tornat tindrà un càrrec de 4€.
  • Esporàdics: PREU 7,20€. Domiciliació bancària o efectiu (diari) a la coordinadora.

ABSÈNCIES I INCIDÈNCIES

Per a comunicar qualsevol incidència sobre el vostre fill/a (medicacions, adaptacions de menú, gestió de quotes, sortides fora d’horari…), us haureu de posar en contacte amb la coordinadora (Cristina) i informar de tot el que esdevingui necessari.

• Les absències al servei s’han de comunicar abans de les 10h a la coordinadora. Es retornarà l’import com a falta avisada
  • Les adaptacions de menú no es recolliran un cop passades les 10h del matí.
  • Les adaptacions de menú per al·lèrgies o intoleràncies, s’hauran de justificar sempre amb un informe mèdic.
  • Les medicacions només es subministraran si s’acompanyen amb l’informe mèdic i l’autorització pertinent signada per la família.
  • Quota menjador durant quarantena: la comissió de menjador del Consell Escolar ha acordat que el pagament sigui com a falta avisada pels següents motius:

• Per garantir l’estabilitat de la plantilla de monitors/es. En el cas de no cobrar la quota caldria acomiadar a  un monitor/a, el de menys antiguitat

• Per solidaritat, ja de per sí és un gremi  poc remunerat i amb poca estabilitat laboral

• Les famílies amb pocs recursos econòmics gaudeixen de  la beca de menjador, en el cas de famílies que es trobin en una situació econòmica desfavorida no prevista caldrà que es posi en contacte amb serveis socials municipals

SORTIDES

A tots els infants fixes se’ls retornarà l’import íntegre del menú d’aquell dia.

BAIXES I EXCLUSIÓ DEL SERVEI

• Les baixes del servei s’han de comunicar amb un mínim de 15 dies d’antelació del següent cobrament.
  • Famílies que no tinguin al corrent els pagaments de les quotes de menjador (mínim 1 rebut)
  • Infants que incompleixin les normes de convivència del servei (actituds violentes, faltes de respecte contínues al monitoratge, etc.) o qualsevol actitud que no compleixi les normes de convivència del centre. En aquests casos no es retornarà l’import de la quota.

AJUTS I BEQUES

L’alumnat becat haurà de pagar les quotes normalment fins que ens posem en contacte amb la família per tal d’informar de la beca i del preu del menú que tindran.Aquesta gestió vindrà marcada per l’òrgan d’autoritat pertinent.En cas que sigui import retroactiu, es regularitzarà la quota.