Material escolar

Cada curs es paga una quota anual per a l’adquisició de material escolar per a l’alumnat (carpetes,estoig, llapis, bolígrafs, regles, tisores, arxivadors, pega, cartolines, calculadores, colors, llibretes, etc.).

MATERIAL ESPECÍFIC:

– EDUCACIÓ FÍSICA: Per a les sessions d’educació física és imprescindible portar sabatilles d’esport, pantaló curt, samarreta o xandall i tovallola, així com samarreta de recanvi. Es recomana que el xandall i samarreta siguin el de l’escola.

– NATACIÓ CICLE INICIAL: Cal portar banyador, casquet de bany, xancletes i tovallola, així com un petit necesser per tal de treballar la higiene personal.

– INICIACIÓ A LA VELA (5è): L’alumnat ha de portar roba de recanvi, paravent, sabatilles d’aigua, gorra, aigua i crema solar.

– EDUCACIÓ MUSICAL: a l’inici de cada curs es demana que els infants portin mitjons antilliscants.

– PSICOMOTRICITAT: Per a les sessions de psicomotricitat cal portar roba esportiva i sabatilles d’esport.