Departament d'Ensenyament

BEQUES MENJADOR CURS ESCOLAR 2016/2017

Enviada per hcanete el 11/Mai/2016 - 11:06

TERMINI DE PRESENTACIÓ: DEL 17 AL 27 DE MAIG DE 2016, de dilluns a divendres de 8.30 a 14h i dijous de 16 a 19h. (veure les bases)

DOCUMENTACIÓ:

- Model sol·licitud del Consell Comarcal del Maresme (Model CCM1).

- Certificat emès per l'escola amb el número IDALU, de cada menor.

- Fotocòpia DNI/NIE vigent de tots els membres de la unitat familiar.

- Acreditació de la situació econòmica de l'any 2015.

- Certificat de convivència de la unitat familiar (es podrà sol·licitar a l'OAC)

- Acreditació circumstàncies especials si s'escau.

LLOC DE RECOLLIDA D'IMPRESSOS I PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ:

Ajuntament del Masnou

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

C/Roger de Flor, 23

Cal tenir present que, quan es tracti de germans, s'ha de presentar una sola sol·licitud on es faci constar tots ells, amb tota la documentació complerta.

TALLER PRIMERS AUXILIS

Enviada per hcanete el 11/Mai/2016 - 08:47

Aquest dissabte l'AMPA va organitzar un taller de primers auxilis per a mestres, monitors i famílies de l'escola. El proper dissabte es farà el segon torn dirigit a famílies i mestres. Gràcies de nou a la col·lobaració de l'AMPA del centre.

SETMANA CULTURAL (ELS LLEGUMS)

Enviada per hcanete el 11/Mai/2016 - 08:38

Enguany hem celebrat la primera setmana cultural de l'escola. Es centre d'interès ha estat "els llegums". Hem realitzat diferents tallers internivells i interdisciplinaris. Aquí us presentem una mostra dels diferents tallers. El nivell de satisfacció de l'alumnat i del professorat ha estat molt alt, ben segur que el proper any repetirem.

MACRO MURAL SETMANA CULTURAL

Enviada per hcanete el 11/Mai/2016 - 08:14

Us presentem una mostra del procés de creació del mural, de la paret de la zona dels gronxadors, on l'alumnat de primària ha tingut l'oportunitat de gaudir l'experiència amb l'ajuda de l'escola d'art Blanc de Guix.

Felicitats a tots els nens i nenes per la seva obra i molts agraïments a l'AMPA per la seva col·laboració i aportació.

SANT JORDI 2016 (2n torn)

Enviada per hcanete el 02/Mai/2016 - 08:13

SANT JORDI 2016 (1r torn)

Enviada per hcanete el 29/Abr/2016 - 10:00

SETMANA CULTURAL (ELS LLEGUMS)

Enviada per hcanete el 27/Abr/2016 - 08:51

Benvolgudes famílies,

com ja sabreu la passada setmana vam dedicar-la a aprendre sobre els llegums. Per fer-ho vam realitzar diferents tallers de dimarts a dimecres. Mica en mica us anirem mostrant els resultats d'aquests tallers. Aquí us deixem una mostra del taller realitzat amb la mestra d'Educació Anglesa.

4.913,

número per determinar l'ordre en cas d'empat

(147.558, número més gran atorgat)

US INFORMEM QUE EL PROPER DILLUNS 25 D'ABRIL ÉS FESTIU, PER TANT, LA LLISTA BAREMADA DEFINITIVA ORDENADA PER BAREM I NÚMERO DE DESEMPAT ES PENJARÀ EL DIMARTS 26 D'ABRIL.

PREINSCRIPCIÓ 2016/2017

Enviada per hcanete el 13/Feb/2016 - 19:52

CLIQUEU aquí per descarregar-vos el dossier de preinscripció i matrícula de la nostra escola

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ i MATRICULACIÓ                   _CURS: 2016/2017

Calendari de preinscripció de matrícula (Annex 1 de la Resolució ENS/505/2016 de 25 de febrer)

Publicació de l’oferta inicial

18 de març

Presentació de les sol·licituds

Del 30 de març al 7 d’abril, ambdós inclosos

Presentació de les sol·licituds per internet

Fins a les 24 h. del dia 6 d’abril.

Publicació de les llistes baremades i ordenades alfabèticament

15 d’abril

Sorteig

18 d’abril (11 hores)

Reclamacions a les llistes del barem

Del 15 al 20 d’abril

Publicació de les llistes baremades definitives ordenades per barem i número de desempat un cop resoltes les reclamacions

25 d’abril

Difusió de l’oferta final

17 de maig

Publicació de les llistes definitives: alumnes admesos al centre i assignats a altres centres

20 de maig

Període de matriculació

Del  13 al 17  de juny, ambdós inclosos

Horari d’atenció al públic per la preinscripció:

Dilluns, dimarts, dimecres, dijous de 9 a 13 h

Dimarts i dijous de 15 a 16:30 h

Llocs on es pot presentar la sol·licitud:

La sol·licitud s'ha de presentar preferentment al centre sol·licitat en primer lloc. Es pot presentar també a l'oficina municipal d'escolarització del municipi on estigui ubicat el primer centre demanat a la sol·licitud, o, si no està creada, a l'ajuntament corresponent , o als serveis territorials o a l'oficina territorial del Departament d'Ensenyament.

ENLLAÇ DOGC (normativa oficial preinscripció)

CARNAVAL 2016

Enviada per hcanete el 13/Feb/2016 - 19:43