Departament d'Ensenyament

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU

Enviada per hcanete el 19/Des/2014 - 11:21

L'equip educatiu de l'escola us desitja feliç any nou.

3 NOVEMBRE DIA FESTIU DE LLIURE DISPOSICIÓ

Enviada per hcanete el 28/Oct/2014 - 10:40

Benvolgudes famílies,

us recordem que el proper dilluns 3 de novembre serà dia festiu de lliure disposició.

Atentament,

MODIFICACIÓ CALENDARI ESCOLAR

Enviada per hcanete el 09/Oct/2014 - 07:20

Benvolgudes famílies,

l'Ajuntament ha determinat que les dues festes locals siguin el dia 1 i 29 de juny. Així doncs, el dia 25 de maig, que inicialment s'havia previst com a festa local passa a ser dia laborable.

El podeu descarregar a l'apartat de documents, disculpeu les molèsties.

Escola Ferrer i Guàrdia

INFORMACIÓ SOBRE EL SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR (curs 2014/2015)

Enviada per hcanete el 10/Set/2014 - 12:58

Benvolgudes famílies,

tal i com es va acordar a la reunió del dia 9 de setembre us facilitem la informació per fer la inscripció del servei. Per aclarir qualsevol dubte us podeu adreçar a la coordinadora ( Maribel Calderón) al telèfon  663853859 o al e-mail menjadorferreriguardia@gmail.com.

Per tal de facilitar la gestió del servei, l'alumnat que faci ús del menjador el primer dia, caldrà que ho comuniqui a la coordinadora via telèfon o mail.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Atentament,

FEU CLIC AQUÍ PER DESCARREGAR ELS DOCUMENTS

CANTÀNIA 2014

Enviada per hcanete el 12/Jun/2014 - 09:31

Ahir l’alumnat de 5è va participar en la XXV Cantània, que es va celebrar a l’Auditori i que aquest any porta per títol “Rambla Llibertat”. Va ser una actuació espectacular, en la que públic i nens/es van disfrutar. Us fem arribar algunes de les fotos.

DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Enviada per hcanete el 07/Jun/2014 - 11:19

FESTA FI DE CURS

Enviada per hcanete el 06/Jun/2014 - 09:49

CONSELL MUNICIPAL D'INFANTS

Enviada per hcanete el 21/Mai/2014 - 11:55

L'alumnat de 6è va realitzar ahir una sessió del Consell d'Infants, presidit per l'alcalde de Masnou, Sr. Pere Parés.
L'alumnat ha viscut un ple i han hagut de consensuar diferents propostes de cara a millorar el tema de la igualtat de sexe i la no discriminació per raons de gènere.

Aquesta sessió s'ha pogut seguir simultàniament per la pàgina web de l'ajuntament.

En representació del grup de 6è hi ha anat la Carla Varas i el Pol Castillo.

BEQUES MENJADOR 2014/2015 (consell comarcal)

Enviada per hcanete el 12/Mai/2014 - 10:41

Benvolgudes famílies,

Us posem en el vostre coneixement que el proper dia 12 de maig i fins el dia 25 s’obre el període de sol·licituds  de beques de menjador. Feu clic a cada document per obtindre la informació necessària:

- Cartell informatiu.

- Publicació Bases.

- Declaració ingressos unitat familiar

- Instància.

Atentament, l'equip directiu

BEQUES MUNICIPALS LLIBRES DE TEXT 2014/2015

Enviada per hcanete el 12/Mai/2014 - 10:17

Benvolgudes famílies,

Us posem en el vostre coneixement que el proper dia 12 de maig i fins el dia 25 s’obre el període de sol·licituds  de beques de llibres. Feu clic a cada document per obtindre la informació necessària:

- Cartell de convocatòria per beques de llibres.

- La publicació de les bases en el B.O.P.B.

- El model de instància de sol·licitud.

Atentament, l'equip directiu

« 1 2 3 4 5 6 »