Departament d'Ensenyament

MODIFICACIÓ CALENDARI ESCOLAR

Enviada per hcanete el 09/Oct/2014 - 07:20

Benvolgudes famílies,

l'Ajuntament ha determinat que les dues festes locals siguin el dia 1 i 29 de juny. Així doncs, el dia 25 de maig, que inicialment s'havia previst com a festa local passa a ser dia laborable.

El podeu descarregar a l'apartat de documents, disculpeu les molèsties.

Escola Ferrer i Guàrdia

INFORMACIÓ SOBRE EL SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR (curs 2014/2015)

Enviada per hcanete el 10/Set/2014 - 12:58

Benvolgudes famílies,

tal i com es va acordar a la reunió del dia 9 de setembre us facilitem la informació per fer la inscripció del servei. Per aclarir qualsevol dubte us podeu adreçar a la coordinadora ( Maribel Calderón) al telèfon  663853859 o al e-mail menjadorferreriguardia@gmail.com.

Per tal de facilitar la gestió del servei, l'alumnat que faci ús del menjador el primer dia, caldrà que ho comuniqui a la coordinadora via telèfon o mail.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Atentament,

FEU CLIC AQUÍ PER DESCARREGAR ELS DOCUMENTS

CANTÀNIA 2014

Enviada per hcanete el 12/Jun/2014 - 09:31

Ahir l’alumnat de 5è va participar en la XXV Cantània, que es va celebrar a l’Auditori i que aquest any porta per títol “Rambla Llibertat”. Va ser una actuació espectacular, en la que públic i nens/es van disfrutar. Us fem arribar algunes de les fotos.

DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Enviada per hcanete el 07/Jun/2014 - 11:19

FESTA FI DE CURS

Enviada per hcanete el 06/Jun/2014 - 09:49

CONSELL MUNICIPAL D'INFANTS

Enviada per hcanete el 21/Mai/2014 - 11:55

L'alumnat de 6è va realitzar ahir una sessió del Consell d'Infants, presidit per l'alcalde de Masnou, Sr. Pere Parés.
L'alumnat ha viscut un ple i han hagut de consensuar diferents propostes de cara a millorar el tema de la igualtat de sexe i la no discriminació per raons de gènere.

Aquesta sessió s'ha pogut seguir simultàniament per la pàgina web de l'ajuntament.

En representació del grup de 6è hi ha anat la Carla Varas i el Pol Castillo.

BEQUES MENJADOR 2014/2015 (consell comarcal)

Enviada per hcanete el 12/Mai/2014 - 10:41

Benvolgudes famílies,

Us posem en el vostre coneixement que el proper dia 12 de maig i fins el dia 25 s’obre el període de sol·licituds  de beques de menjador. Feu clic a cada document per obtindre la informació necessària:

- Cartell informatiu.

- Publicació Bases.

- Declaració ingressos unitat familiar

- Instància.

Atentament, l'equip directiu

BEQUES MUNICIPALS LLIBRES DE TEXT 2014/2015

Enviada per hcanete el 12/Mai/2014 - 10:17

Benvolgudes famílies,

Us posem en el vostre coneixement que el proper dia 12 de maig i fins el dia 25 s’obre el període de sol·licituds  de beques de llibres. Feu clic a cada document per obtindre la informació necessària:

- Cartell de convocatòria per beques de llibres.

- La publicació de les bases en el B.O.P.B.

- El model de instància de sol·licitud.

Atentament, l'equip directiu

SANT JORDI 2014

Enviada per hcanete el 30/Abr/2014 - 07:54

PREINSCRIPCIÓ 2014/2015

Enviada per hcanete el 10/Abr/2014 - 21:22

Benvolgudes famílies, us informem que ja podeu consultar les llistes baremades i ordenades pel número de desempat al taulell d'anuncis del centre (entrada de l'escola pel carrer Joan Llampallas). Us recordem la impossibilitat de fer públic el llistat al web per temes de privacitat.

Aprofitem per donar la benvinguda a les noves famílies i informar-vos que restem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte.

Atentament,

la direcció del centre