Departament d'Ensenyament

Tot l'equip educatiu de l'escola us desitja bon estiu

Enviada per hcanete el 22/Jun/2016 - 13:06

VIDEO PINTADA FAÇANA EXTERIOR

Enviada per hcanete el 15/Jun/2016 - 10:35

MATRÍCULA NOU ALUMNAT P3

Enviada per hcanete el 09/Jun/2016 - 10:17

Benvolgudes famílies,

us recordem que el període de matriculació és del 13 al 17 de juny en horari de 9h a 14h.

La documentació que heu de portar és: 4 fotos mida DNI de l'alumne, original i fotocòpia del carnet de vacunes.

Gràcies i benvinguts/des.

TERMINI DE PRESENTACIÓ

Del 7 al 21 de juny de 2016

DOCUMENTACIÓ

·         Model de sol·licitud de l’Ajuntament del Masnou.

(Quan es tracti de germans, només caldrà presentar una ÚNICA SOL·LICITUD.)

·         Documentació diversa que acrediti les diferents circumstàncies valorables en la convocatòria (vegeu la instància). Cal presentar el document original i una fotocòpia.

LLOC DE RECOLLIDA D’IMPRESOS I PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ

Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)

Ajuntament del Masnou

C. de Roger de Flor, 23

L’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 8,30 a 14 h, i els dijous, de 16 a

PINTADA FAÇANA ESCOLA

Enviada per hcanete el 02/Jun/2016 - 08:30

El passat dissabte 28 de maig, al matí, pares, mestres i alumnes de l'escola van ajudar portar a terme la iniciativa de pintar la façana de l'escola, la que dóna al Carrer Francesc Macià.

Volem agrair la col.laboració dels membres de l'AMPA , els pares i mares i nens/es que hi van participar i a l'ajuntament, que ens ha facilitat la pintura.

GUANYADORS GOLETA BERGANTÍ

Enviada per hcanete el 02/Jun/2016 - 08:26

L'escola vol felicitar a dos alumnes de 6è, els quals han quedat 1r i 2n classificats en dues categories de la XXXVIII convocatòria dels Premis Literaris Goleta i Bergantí. Són el Sergi Martin i el Marc Farran, que van recollir els premis el passat divendres 27 de maig.

BEQUES MENJADOR CURS ESCOLAR 2016/2017

Enviada per hcanete el 11/Mai/2016 - 11:06

TERMINI DE PRESENTACIÓ: DEL 17 AL 27 DE MAIG DE 2016, de dilluns a divendres de 8.30 a 14h i dijous de 16 a 19h. (veure les bases)

DOCUMENTACIÓ:

- Model sol·licitud del Consell Comarcal del Maresme (Model CCM1).

- Certificat emès per l'escola amb el número IDALU, de cada menor.

- Fotocòpia DNI/NIE vigent de tots els membres de la unitat familiar.

- Acreditació de la situació econòmica de l'any 2015.

- Certificat de convivència de la unitat familiar (es podrà sol·licitar a l'OAC)

- Acreditació circumstàncies especials si s'escau.

LLOC DE RECOLLIDA D'IMPRESSOS I PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ:

Ajuntament del Masnou

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

C/Roger de Flor, 23

Cal tenir present que, quan es tracti de germans, s'ha de presentar una sola sol·licitud on es faci constar tots ells, amb tota la documentació complerta.

TALLER PRIMERS AUXILIS

Enviada per hcanete el 11/Mai/2016 - 08:47

Aquest dissabte l'AMPA va organitzar un taller de primers auxilis per a mestres, monitors i famílies de l'escola. El proper dissabte es farà el segon torn dirigit a famílies i mestres. Gràcies de nou a la col·lobaració de l'AMPA del centre.

SETMANA CULTURAL (ELS LLEGUMS)

Enviada per hcanete el 11/Mai/2016 - 08:38

Enguany hem celebrat la primera setmana cultural de l'escola. Es centre d'interès ha estat "els llegums". Hem realitzat diferents tallers internivells i interdisciplinaris. Aquí us presentem una mostra dels diferents tallers. El nivell de satisfacció de l'alumnat i del professorat ha estat molt alt, ben segur que el proper any repetirem.

MACRO MURAL SETMANA CULTURAL

Enviada per hcanete el 11/Mai/2016 - 08:14

Us presentem una mostra del procés de creació del mural, de la paret de la zona dels gronxadors, on l'alumnat de primària ha tingut l'oportunitat de gaudir l'experiència amb l'ajuda de l'escola d'art Blanc de Guix.

Felicitats a tots els nens i nenes per la seva obra i molts agraïments a l'AMPA per la seva col·laboració i aportació.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »
Web feta amb el Zikula