Beques llibres i menjador 2017/2018

Des de l’Ajuntament del Masnou ens han fet arribar la convocatòra de beques de menjador i llibres de text per al curs 2017/2018.

Us posem en el vostre coneixement que el proper dia 6 de juny i fins el dia 16 s’obre el període de sol·licituds de les convocatòries:

• Ajuts econòmics municipals per a l’adquisició de llibres material escolar lectiu curs 2017-2018
  • Beques de menjador escolar del Consell Comarcal del Maresme per al curs 2017-2018.

Aquest any es farà de manera conjunta les dues sol·licituds dins de les mateixes dates.

Podeu descarregar el model de instància  convocatòria per beques de llibres clicant aquí.  .

Així mateix, també us trametem,  el model de sol·licitud   convocatòria per beques de menjador del Consell Comarcal

Recordeu que, com l’any anterior, cal que les sol·licituds de beca de menjador tingui l’IDALU (codi identificador que s’assigna a cada alumne),  i que les famílies us l’han de demanar als centres educatius abans de presentar la sol·licitud a l’OAC quan no siguin coneixedors.