CAMP D’APRENENTATGE CICLE SUPERIOR

Hola mares i pares,

Avui hem anat de bòlit i no hem tingut temps ni de fer el bloc amb els alumnes. Per tant, us fem un resum els i les mestres.

Esperem que demà els redactors del dia puguin fer la seva tasca.

Hem arribat passades les 13h a Barruera. El viatge ha sigut llarg, hem parat a Balaguer a esmorzar i visitar el WC, però ningú s’ha marejat, per tant ha sigut un èxit.

Quan hem arribat hem descarregat maletes i hem anat directes a les instal·lacions del camp d’aprenentatge. Els professors del camp: la Laia, la Marta i en César, ens han explicat el què faríem durant aquests 4 dies i ens han fet un joc del gran dictat per aprendre pallarès, el dialecte d’aquí.

Després hem anat a dinar, macarrons i truita de patates, i sense massa temps ja hem hagut d’anar a fer les activitats de tarda. Avui teníem un joc d’orientació per Barruera i així tot jugant, hem descobert el poble i la seva història.

Un cop acabada l’activitat, passades les 18.00, hem berenat les “Chiquilins” i hem tingut una estona per jugar al parc i al camp de futbol.

En aquests moments tenim els nens i nenes preparant-se les habitacions, el moment més esperat del dia, i preparant-se per sopar. Avui toca joc de nit preparat pels alumnes. Ens haurem d’abrigar, quan el sol s’amaga la temperatura baixa. De dia, però, ens ha fet molta calor.

Us deixem les fotografies que hem fet fins ara.

Demà seguim informant. Adéu famílies.

CdA CS 1r Dia

DIA 2

Hola mares i pares

Avui al matí hem anat al riu de Barruera, la Noguera de Tor, a buscar coses sobre la truita de riu.

També hem mirat si l’aigua estava neta, feia olor o si era transparent i també hem agafat alguns microinvertebrats, petits peixos… Després hem estudiat els animals que havíem “capturat” els hem dibuixat i els hem enganxat en un mural on hi havia representat un entorn de riu on el protagonista era la truita de riu.

Llavors hem anat a l’hostal hi hem dinat: cigrons, llom i cuscús. Per postres una poma.

Per la tarda hem fet 2 grups. Un grup ha començat buscant petjades d’animal fetes de fang i l’altre estudiant abres.

Hem fet servir claus dicotòmiques. Al final n’hem après molt.

Després ens hem fet una petjada amb fang que ens endurem cap a casa nostra.

Avui els de 6è prepararan una sorpresa pels de 5è, mentre l’hen anat a preparar, els de 5è hem jugat al parc.

Ens hem dutxat i ara anem a sopar.

Bona nit.

Reporters del dia: Mario, Maria, Èric, Chambalyn, Víctor.

CdA CS 2n Dia

DIA 3

Hola pares i mares.

Avui al matí ens hem despertat amb una mica de mandra.

Llavors ens han dit que ens posessim roba d’abric per anar a la muntanya a fer una caminada.

Després hem anat a esmorzar pa, melmelada, xoriç…

Uns minuts després hem anat al CdA on hem agafat els taxis. Ens han deixat en un aparcament de la carretera i hem començat a caminar seguint la riera de sant Nicolau. Allà hem vist animalons, molta aigua i plantes.

Ens han explicat 3 llegendes i com es va formar el relleu del Pirineu i com ha anat canviant.

Hem dinat picnic en l’estany de Llebreta. Ens hem fet fotos de grup.

Hem tornat seguint la riera i a les 18 h agafàvem els taxis per tornar a Barruera. Estem molt cans@ts.

Hem anat al parc a assajar el Talent Show que representarem aquesta nit. Esperem que sigui un gran espectacle!!!

Demà ja tornem!!!

Vagi bé.

Mario, Pol, Saray, Gemma i Arianna.

CdA CS 3r Dia

1. Anna

Que bé que us ho passeu. Molt contents de veure totes les fotos. Si que en feu de coses durant el dia, molt bé. I ara a descansar.
    Ferran la Marta et troba molt a faltar, nosaltres també una miqueta… una abraçada.

2. Anna

Que bé us ho passeu!! Quin paissatge tant bonic. Moltes gràcies per explicar-nos cada dia i ensenyar-nos les fotots. Disfruteu molt. Ada ja tenim ganes que ens ho expliquis tot. Un petó molt gran del papa, la mama i l’Ona.

3. GENI BAQUÉ

Aixó és xulíssim !!! Quina enveja que ens feu , i em sembla que us passeu molt bé!!
    Quin paissatge més bonic i pel que sembla tampoc fa molt de fred si més no aneu amb màniga curta.
    Bruna una super abraçada i un petonasso !!! Crec que el Roc està anyorat !!
    Disfruteu molt !!! Fins divendres !!

4. Teresa

Hola chic@s!!que paisaje tan bonito?!disfrutad a tope.Alejandra haz muchas foticos,te echamos d menos,incluidas las ??jaja ,tranquila q están bien?un besin ????????hasta mañana wapa?.

5. Vicenç i Mònica

Hola a tots!!! Quina excursió més guay, els paissatges són maquíssims, quina enveja!!! Gràcies nois per explicar-nos-ho.
    Un petó molt fort Arianna, t’estimem???
    Bona nit!!!