Preinscripció pel proper curs: del 13 al 24 d’abril

REUNIÓ INFORMATIVA, dilluns 19 de març a les 20.00h

Més informació aquí

CICLE MITJÀ ANEM AL GOLF MONTANYÀ

El passat dimarts 10 d’abril, els alumnes de cicle mitjà vam anar a fer un bateig de golf a Montanyà. Allà ens esperava en Víctor, el director de l’escola de golf. Ens tenia preparades diferents activitats i jocs per tal de practicar els diferents cops d’aquest esport. Us deixem algunes imatges de la sortida.

SORTIDA CM GOLF MONTANYÀ

Et moli o no et moli, recicla l’oli!

A l’escola farigola de seva, els alumnes de 6è som els encarregats de recollir l’oli usat que porten les famílies de l’escola cada dimecres.
Aquest any vam voler conscienciar a la gent que tirar l’oli per la pica és un problema. Aleshores vam decidir fer un anunci explicant diferents motius per a reciclar l’oli usat.
A continuació us ensenyem el nostre anunci, amb un missatge clar per tal de tenir un món net:
ET MOLI O NO ET MOLI RECICLA L’OLI!

Els alumnes de 6è.

8 de març: Dia de la dona

El dia 8 de març totes les classes de l’escola van dedicar una estona per reflexionar sobre la igualtat en tots els àmbits de la societat. Us deixem el detall de la feina feta pels de 6è:

Els de 6è hem treballat el dia de la dona a partir d’una activitat sobre els estereotips de les professions així com també hem conegut el significat del cartell “Rosie the Riveter”. Us deixem algunes fotografies.

Molta afluència de públic a l’obertura de l’exposició

Durant tres tardes l’escola estarà oberta a les famílies per tal que puguin visitar l’exposició de final de projecte de: EL FORAT.

Ahir dimecres, hi va haver una gran afluència de públic. Els alumnes de primària són els encarregats d’anar explicant els diferents projectes treballats. Us deixem algunes imatges d’ahir.

Els de 5è fan de periodistes

Els alumnes de la classe de 5è s’han estrenat com a  periodistes. La primera entrevistada ha sigut la Laia Sanz. Podreu veure la notícia sencera a l’edició de El 9 Nou del divendres 23 de març. Bona feina.

Previsió dimecres 28/02/18

Estem seguint les previsions meteorològiques del Servei Meteorològic de Catalunya i de Protecció Civil.
Si es confirmen les previsions que hi ha, per demà dimecres 28 de febrer, l’escola romandrà tancada..
Podreu seguir informacions a temps real, a través de la web, el Twitter i els grups de whats de les famílies delegades.

Som uns ATRAPAPOLLS!!!!

Avui comença la campanya “Sóc un atrapapolls”. Amb l’ajuda de les famílies intentarem posar-nos d’acord per fer neteja i revisió de caps el mateix cap de setmana. Una iniciativa que surt de les famílies i que pot ser útil per control·lar aquests paràsits. Els nens estan súper engrescats amb el seu carnet d’atrapapolls.

informacio families

A tercer fem pa

Els alumnes de CM estem aprenent molt sobre els diferents sectors de treball. En el sector secundari, després d’haver fet hamburgueses i mantega al CdA de Juneda, ens hem atrevit a fer pa a l’escola.
En aquest procés hem començat barrejant la farina i l’aigua. Després d’uns minuts de repós hi hem afegit la massa mare, ho hem tornat a barrejar i hi hem tirat la sal. Ens ha agradat molt amassar la massa!!!! Després de deixar reposar la massa perquè fermenti, l’hem dividit i n’hem fet la forma que hem volgut, l’hem posat al forn i… ens ha quedat un pa boníssim!!!

Celebració Festa de la Música

El dimecres 22 de novembre vam celebrar la Festa de la Música.
A la tarda vam realitzar els “Camins d’Instruments”. Audicions musicals a càrrec dels alumnes de l’escola que estudien un instrument musical.
SANTA CECÍLIA

El dimecres 29 de novembre vam fer la segona part de la celebració. Durant tot el dia, vam tenir amb nosaltres en Jordi de Khan Cartrö que ens va realitzar un Taller pràctic de Percussió africana. Podeu veure més informació a la seva pàgina web.

Inauguració PATI 14

El proper divendres 24 de novembre a partir de 2/4 de 4 hi haurà la inauguració del Pati14.
Comptarem amb la participació de l’alcalde, Xavier Rierola, membres de la Fundació Cruyff, l’Àlex Crivillé i la Laia Sans. Els nens i nenes de l’escola faran una petita actuació musical i una representació de 6 de les 14 regles  d’en Johann Cruyff. Us hi esperem!!!

Exposicions prehistòria pels alumnes de 5è i 6è

Els alumnes de 5è i 6è han anat exposant a tots els grups de l’escola, des de P3 fins a 4t, algunes de les coses que van aprendre al Camp d’aprenentatge de la Noguera, relacionat amb la prehistòria.

Per poder-ho fer millor, han comptat amb els materials de l’exposició que els del camp d’aprenentatge ens van cedir. Hi havia peces de sílex, reproduccions d’eines, pedres fogueres, instruments musicals, pell i complements de roba, una maqueta d’una tenda, …

Ha sigut una bona experiència per a tothom: pels conferenciants i pels oients.

Us deixem algunes de les fotografies.

EXPOSICIÓ PREHISTÒRIA