ENGLISH DAY

Hello everyone,
On friday 18th at “Farigola school” we celebrate an “English day”.
A fun day full of magic!!!
In the morning, the children in the 6th class will sell tickets for the afternoon magic workshops.
Then, we will attend a magic show by Arnau Colomo (the famous magician).
In the afternoon, the 6th class pupils will do magic  workshops for the rest of the school.
We hope that you enjoy our ENGLISH DAY!!
MAGIC SHOW!!

NETEJA DEL PATI CI

Els/les nens/es de Cicle Inicial treballem el reciclatge. Tenim com a objectiu que el pati sempre estigui net i que no calgui netejar-lo cada divendres.
Durant una setmana l’alumnat de segon va netejar el pati cada dia. La següent setmana ho van fer els de primer.
Vam posar totes les deixalles en una caixa transparent per veure la quantitat d’escombraries que hi ha al pati.
Ho vam classificar en orgànic, reciclables i rebuig i en vam fer gràfiques.
Ens vam adonar que el que més hi havia al pati era l’orgànic i el reciclable que tiren els alumnes.
Cada curs ho va explicar a diferents classes per conscienciar a l’alumnat del nostre comportament, a veure si es pot millorar.
La conclusió que en van treure va ser que la caixa hauria d’estar buida.
Ara, durant 15 dies tornarem a netejar el pati per veure si hem millorat.
També hem escrit eslògans que es senten a l’hora del pati pel megàfon, per tal de recordar que no es tiri res al terra.
NETEJA DEL PATI CI

Colònies de CI a Tuixent

Els de 1r i 2n ja estem de colònies!

El dimecres, després del viatge amb l’autocar disfruntant d’unes vistes fantàstiques, arribàvem a Tuixent al migdia. Vam dinar i tot seguit les monitores ens tenien preparat un joc de pistes per descobrir Tuixent. Llavors vam preparar les habitacions i vam gaudir tot jugant a jocs cooperatius. Després de sopar ens esperava el desitjat joc de nit. I de badall en badall, ens vam adormir…
El dijous ens vam llevar amb molta energia i vam esmorzar força ja que ens esperava un dia molt divertit!
La ruta de les herbes remeieres i un taller de bosses d’olor van ser les activitats del matí.
Després de dinar, vam tenir l’oportunitat de conèixer com funciona una estació meteorològica i tot seguit vam fer una taller on vam construir un dels aparells de l’estació.
Un cop acabada aquesta activitat, vam berenar i a la pista del poble ens ho vam passar d’alló més bé jugant a jocs.
A la nit la tribu Onkolunku ens va demanar ajuda per salvar l’arbre que cura tots els mals.
El que farem avui ja us ho explicarem quan arribem a Seva..
Que bé ens ho estem passant!!!!
COLÒNIES CI a Tuixent

CICLE MITJÀ ANEM AL GOLF MONTANYÀ

El passat dimarts 10 d’abril, els alumnes de cicle mitjà vam anar a fer un bateig de golf a Montanyà. Allà ens esperava en Víctor, el director de l’escola de golf. Ens tenia preparades diferents activitats i jocs per tal de practicar els diferents cops d’aquest esport. Us deixem algunes imatges de la sortida.

SORTIDA CM GOLF MONTANYÀ

Et moli o no et moli, recicla l’oli!

A l’escola farigola de seva, els alumnes de 6è som els encarregats de recollir l’oli usat que porten les famílies de l’escola cada dimecres.
Aquest any vam voler conscienciar a la gent que tirar l’oli per la pica és un problema. Aleshores vam decidir fer un anunci explicant diferents motius per a reciclar l’oli usat.
A continuació us ensenyem el nostre anunci, amb un missatge clar per tal de tenir un món net:
ET MOLI O NO ET MOLI RECICLA L’OLI!

Els alumnes de 6è.

8 de març: Dia de la dona

El dia 8 de març totes les classes de l’escola van dedicar una estona per reflexionar sobre la igualtat en tots els àmbits de la societat. Us deixem el detall de la feina feta pels de 6è:

Els de 6è hem treballat el dia de la dona a partir d’una activitat sobre els estereotips de les professions així com també hem conegut el significat del cartell “Rosie the Riveter”. Us deixem algunes fotografies.

Molta afluència de públic a l’obertura de l’exposició

Durant tres tardes l’escola estarà oberta a les famílies per tal que puguin visitar l’exposició de final de projecte de: EL FORAT.

Ahir dimecres, hi va haver una gran afluència de públic. Els alumnes de primària són els encarregats d’anar explicant els diferents projectes treballats. Us deixem algunes imatges d’ahir.

Els de 5è fan de periodistes

Els alumnes de la classe de 5è s’han estrenat com a  periodistes. La primera entrevistada ha sigut la Laia Sanz. Podreu veure la notícia sencera a l’edició de El 9 Nou del divendres 23 de març. Bona feina.

Previsió dimecres 28/02/18

Estem seguint les previsions meteorològiques del Servei Meteorològic de Catalunya i de Protecció Civil.
Si es confirmen les previsions que hi ha, per demà dimecres 28 de febrer, l’escola romandrà tancada..
Podreu seguir informacions a temps real, a través de la web, el Twitter i els grups de whats de les famílies delegades.

Som uns ATRAPAPOLLS!!!!

Avui comença la campanya “Sóc un atrapapolls”. Amb l’ajuda de les famílies intentarem posar-nos d’acord per fer neteja i revisió de caps el mateix cap de setmana. Una iniciativa que surt de les famílies i que pot ser útil per control·lar aquests paràsits. Els nens estan súper engrescats amb el seu carnet d’atrapapolls.

informacio families