Setmana de la Natura

Esteu tots convidats a l’exposició que hem preparat per celebrar la setmana de la Natura.
Hi trobareu mostres de treballs realitzats per tots els alumnes de l’escola. Són treballs del Projecte del Montseny a l’escola i treballs realitzats com Escola Verda.

L’exposició és lliure i estarà oberta el dimecres, dijous i divendres vinent.

Per participar a l’itinerari de botànica, que han preparat els alumnes de cicle superior, cal estar a punt el dijous a les 9:30, 10:00, 10:30 o 11:00 del matí. L’itinerari dura aproximadament una hora i es podran observar i conèixer els arbres que tenim als boscos de Seva.

Projecte Pati: gràcies!!!

Volem agrair molt sincerament a totes les mares i pares que han participat a fer possible els primers espais del Projecte pati.
Tant divendres com dissabte hi van haver moltes mans a ajudar-nos. Prèviament també hi havia hagut mares i pares que havien col.laborat amb els diferents espais.
Tenim una cuineta de fusta xulíssima, una taula de fusta a la sorrera, uns troncs a sota l’alzina per seure, jugar, pensar, llegir, … i un espai sonor per experimentar amb diferents materials i sonoritats.

Ens queda pendent per aquest curs la instal.lació del rocòdrom, finançat amb els diners de la Quina de Nadal.

La resta d’actuacions es duran a terme durant el proper curs, i un cop tinguem la pista i les grades noves.

De nou, moltes gràcies a tots i totes. Entre tots fem Escola.

Projecte pati

XXXIV Jocs Florals

Avui, 21 d’abril, hem celebrat els tradicionals Jocs Florals de l’Escola.

Volem agrair la participació de tots els alumnes de l’escola i felicitar aquells que han sigut finalistes i guanyadors. Enhorabona a tots i totes.

JOCS FLORALS

Padrins lectors

El projecte dels Padrins lectors ja està en ple funcionament.

Els alumnes de 5è són els padrins dels de 1r; i els alumnes de 6è apadrinen els de 2n.

D’aquesta forma pretenem treballar la lectura, però a més a més la responsabilitat, la cooperació, el companyerisme, l’autonomia … i especialment afavorim les relacions entre els alumnes grans i petits de primària.

Arriba el Carnestoltes i els de 6è ens fan el pregó

Avui després del pati, el Rei Carnestoltes ha arribat a l’escola.

Els alumnes de 6è ens han rapejat el seu pregó i les consignes per la setmana entrant.

Per seguir la gresca que mana el Carnestoltes cal seguir les seves consignes. Preneu nota:

Dilluns: Els nens vestits de nena i les nenes de nen caldrà anar.
Dimarts: Tots vestits amb pijama a l’escola haurem d’arribar
Dimecres: De “malotes” cal anar i mala cara posar.
Dijous: Vestits d’esportistes i amb una ampolla d’aigua a punt per anar a berenar.
Divendres: amb els de la classe us heu de disfressar i a la rua participar.

Som turistes!!!

Amb aquest lema encarem les festes de Carnaval que ja s’acosten …
Gràcies a totes les famílies que heu aportat alguna foto d’algun lloc turístic del món.
turistes

HEM PLANTAT UN DESMAI

Dins del projecte “el Montseny a l’escola”  els alumnes de CS treballen: “Els boscos del Montseny” la flora i la fauna del nostre entorn. Aprofitant aquest treball hem plantat un desmai a l’escola.

Els alumnes de 6è han escrit
EL DESMAI
Un arbre representa la vida:
El tronc… Llegeix més»

Laboratori familiar de lectura

Dimarts passat vam participar al primer laboratori familiar de lectura. Una activitat organitzada conjuntament entre l’escola i el Bibliobús. Volem agrair l’esforç de l’Assumpta Molist, la bibliotecària, que ens va preparar una activitat que porta per nom: l’Armari de l’Olívia.

Aquesta activitat anava adreçada a alumnes de P5, 1r i 2n de primària. Us deixem les fotos de l’activitat.

Laboratori Familiar de lectura

BEE-BOT

Els reis ens han portat una maleta amb 6 bee bot.

El bee bot és un robot educatiu que ajudarà als nens d’EI i CI a treballar la lateralitat, la seqüenciació, la noció espacial, el treball en equip, el respecte, la curiositat, la creativitat a través del joc i és una iniciació a la programació robòtica.

De ben segur que ens ho passarem molt bé.img_1171

Celebrem el Nadal

Aquestes són les activitats programades a l’escola per celebrar les festes de Nadal.

Dimarts 20 de desembre:

Al matí els alumnes de cicle superior aniran a cantar nadales a la Llar d’infants i a la Residència d’avis.

Dimecres 21 de desembre:

A les 3h de la tarda: ELS PASTORETS, a càrrec dels alumnes de 6è. CANTADA DE NADALES, a càrrec dels alumnes de P3 fins a 5è de primària. HI ESTEU TOTS CONVIDATS!!!!

Dijous 22 de desembre:

Representació dels Pastorets a càrrec dels mestres de l’escola.

Els alumnes d’infantil i cicle inicial faran CAGAR EL TIÓ.
Els alumnes de cicle mitjà i superior faran L’AMIC INVISIBLE.

MOLT BONES FESTES!!!

COLÒNIES A EMPÚRIES

Els nens i nenes de cicle mitjà ja som a l’Escala, ara ens estem instal·lant a l’alberg. Avui hem anat a visitar les ruïnes d’Empúries i el museu. Hem estudiat les eines que feien servir els Indiketes, els Grecs i els Romans.

De moment no ens hem mullat gaire.

En aquest enllaç podeu veure les fotos d’avui.

Per veure les fotos del segon i tercer dia aneu a la categoria de 3r o 4t..
31085155901_3e84c9d58c_k

Castanyada

El dia 28 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola.

Sortides al bosc, la visita de la Castanyera, els pares i mares de l’Ampa torrant castanyes … Moltes gràcies a tots els que ens vau donar un cop de mà per poder celebrar aquesta bonica tradició a l’escola.

Festa del bolet

El proper diumenge 9 d’octubre Seva celebra la 19a Festa del Bolet.
L’escola tindrà representació amb dues parades. Una preparada pels alumnes de 6è i les seves famílies per recollir diners per la sortida de final de curs i l’altra organitzada per l’Ampa i amb la col.laboració de tots els nens i mestres de l’escola, per recollir diners pel Projecte Pati.
Us hi esperem a tots!!!