Activitats, comissions i projectes

• COMISSIÓ D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

L’ AMPA ofereix en horari de migdia ( de 14 a 15) i de tarda ( a partir de les 16.30 i fins les 18.00) diferents activitats adreçades als nens/es del centre.

El coordinador de les Activitats extraescolars per a resoldre consultes és el Pedro García.

Horari del coordinador: dilluns de 9h a 11h; de dilluns a dijous de 16h a 18h.

• COMISSIÓ DE MOBILITAT

Treballa per millorar la seguretat del accessos dels infants a l’ escola. Es coordina amb les Associacions de Veïns, altres Ampes i amb l’ Ajuntament.

• COMISSIÓ D’EQUIPAMENT ESCOLAR

S’ encarrega de portar la gestió del nou equipament escolar. La gestió de l’ equipament mitjançant l’AMPA ha permès ajustar els preus al comprar directament al fabricant i això també permet que més nens/es portin aquesta roba.

• COMISSIÓ DE LA FESTA DE FINAL DE CURS

És l’ encarregada d’ organitzar la festa de final de curs de l’ escola que es fa a la zona esportiva.

• COMISSIÓ DE MENJADOR

La responsable del servei és la Montse Cañellas que juntament amb la Comissió del Menjador coordina el  funcionament i la gestió del menjador i de la cuina, monitoratge, menús, projecte de menjador i beques.

• COMISSIÓ TIC

Gestiona les imatges ( fotos i vídeos) que es graven a les festes de l’ escola ( Festa Major, Carnaval) i també de la mostra d’extraescolars que es fa a final de curs a Cal Bolet.

Es pengen les imatges a la web de l’ escola i al blog d’extraescolars perquè tots en puguem gaudir.