Telenotícies migida: L’Escola Estalella i el Programa Infadimed a TV3

L’Escola Estalella ja fa anys que participa del Programa Infadimed que té com objectiu combatre l’obesitat infantil i educar en la dieta mediterrània. Els alumnes de la nostra escola no poden portar sucs envasats de fruita a l’escola i porten fruita fresca, entrepans o fruits secs per esmorzar. Es tracta d’una bona mesura per evitar que els nens i nenes prenguin begudes ensucrades, que tal i com explica la notícia, porten molt més sucre del que ens pensem, i també per respectar més el medi ambient, ja que d’aquesta manera no generem tantes deixalles difícils de reciclar.

Aquí us deixem amb el vídeo: