RESUM DE LA REUNIÓ DE REPRESENTANTS PARES I MARES I EQUIP DIRECTIU

Avui hem fet una reunió amb tots els delegats pares i mares, els representants del consell escolar, la comissió Vestim el pati i l’Equip Directiu.

L’Equip Directiu ha fet un resum dels temes que han anat sortint a les reunions dels delegats amb el seu tutor, el consell escolar ha fet un resum de la seva composició, de les seves funcions i ha comunicat novetats d’aquest curs a les que ha animat a tothom a participar-ne i la comissió de Vestim el pati ha presentat el seu projecte.

El dia de l’assemblea de pares i mares es demanarà als pares i mares quines habilitats i quins oficis tenen per animar-los a participar en aquesta comissió. Tenen idees molt engrescadores que entre tots i totes podrem fer realitat i els nostres nens i nenes podran gaudir ben aviat d’un pati més bonic i amb nous espais de joc i d’aprenentatge.

Aquí us fem enllaç al projecte de Vestim el pati.

Clicant a aquest l’enllaç podreu llegir el el resum de la reunió.