Dia Internacional dels Museus 2017. Portes obertes al Vinseum.

L’Estalella és escola amiga del Vinseum. Aquest curs hem anat molts alumnes a visitar el museu i a gaudir de les seves activitats. Aquest cap de setmana el Vinseum obre les portes a totes les famílies!

18, 20 i 21 de Maig

Jornades de portes obertes i nit blanca al Museu
Accés gratuït per a tots

DIJOUS 18 DE MAIG:
Primera jornada de portes obertes
VINSEUM obre les seves portes de 10 a 19h

DISSABTE 20 DE MAIG: Segona jornada de portes obertes.
VINSEUM obre les seves portes fins a les 24h.
De les 10 a les 24h, de forma ininterrompuda, el Museu estarà obert per a tots aquells que vulguin visitar-lo i veure’l a la llum del sol o de les estrelles.
I TAMBÉ,

3 visites guiades a l’exposició permanent.
Horari: 11h, 17h i 21h

Tafanegem el vi: olors, colors, textures…
Activitat infantil

Vinfonies: tastos sonors
Una proposta que fa ús de l’art sonor per gaudir i percebre un tast de vi d’una forma diferent.

DIUMENGE 21 DE MAIG: Tercera jornada de portes obertes
VINSEUM obre de 10 a 14h
Acabem de signar el conveni de col·laboració i ens diuen que tots els alumnes de l’Escola tindran sempre entrada gratuïta al Vinseum. Només cal demanar-ho amb un mínim de 48 hores d’antelació.