CELEBRACIÓ DEL CENTENARI DEL LLIBRE DE CIÈNCIA RECREATIVA DEL DR. ESTALELLA

Aquesta primera setmana de juny hem començat els actes de celebració del centenari del Llibre de Ciència recreativa del Dr. Estalella a l’Escola Estalella.

Durant aquests dies hem organitzat sessions d’experiments científics en que els alumnes més grans han fet experiments per als més petits: l’alumnat de 4t per al de P5, el de 5è per al de 1r, el de 3r per al de P4, el de 4t per al de 2n i el de 6è per als de P3.

Cliqueu a la fotografia i en podreu veure més:

Divendres 8 de juny, vam escoltar el programa especial de Ràdio Estalella realitzat per mestres jubilats i científics. Agraïm molt la col·laboració del Jaume que ha escrit el guió, de la coordinadora d’àudiovisuals, de la Montse, la Núria, el Rafa i la Margarita i també dels científics Toni Resta i Antoni Mestres.

També vam inaugurar el mural commemoratiu dedicat al Dr. Estalella i al seu llibre que hem fet a la paret de davant de consergeria. Donem les gràcies a la Carol Estrany i a l’Eva Sans i també a l’alumnat de dibuix de l’activitat extraescolar que l’han fet possible.

Cliqueu a la fotografia i en podreu veure més:

A les 11.00 vam baixar tots al pati a veure l’Espectacle de l’empresa Creaciència del Dani Jimenez, “Què cal fer per ser un científic?”. Ens ho vam passar pipa! Aquí en teniu un vídeo resum:

I algunes fotografies:

Van sortir molt voluntaris que volien fer de científics. Mireu les fotografies:

I la notícia ha sortit per Penedès Televisió. Mireu al minut 05:00.

La valoració que en fan els grans i els petits de la celebració és molt positiva. Totes les activiats han estat molt interessants i divertides. A l’octubre seguirem amb més actes al voltant del centenari…!