3a Jornada de Vestim el pati!

Ahir vam fer la 3a jornada de Vestim el pati a l’Estalella. Va ser una jornada molt profitosa de matí i tarda amb dinar de germanor inclòs.

En nom de l’escola agraïm de tot cor la il·lusió de pensar aquest projecte i l’energia i la creativitat per portar-lo a terme de tots aquests pares, mares, mestres i alumnes. Ha estat un desig fet realitat que enriqueix enormement el pati de l’Estalella convertint-lo en un entorn més d’aprenentatge de joc simbòlic, amb les contruccions de fusta, i també de joc de regles, amb els jocs pintats al terra.

Al mateix temps el pati s’està vestint de colors gràcies al teixit de les llanes que envolten el tronc del plataner del sorral i a les pintures del terra, de la columna i de les pissarres a la paret.

Agraïm també la col·laboració de les següents empreses: Uniland, Mecamader, Xilacel, La Serradora de la Granada, Ca la Rosa.

La Comissió de “Vestim el pati” està molt satisfeta de la feina feta i encara té nous projectes per fer realitat.  Els nostres nens i nenes es mereixen un pati ben bonic i ple de possiblitats.

Cliqueu a la fotografia de la caseta i podreu veure com ha quedat tot: