Dimecres 12 de setembre: 1r dia d’escola

Benvolgudes famílies,

Ja estem a punt per començar el curs 2018-19!

Com cada any, els/les alumnes d’infantil entren a l’escola pel carrer de la Font i els de Primària per la porta verda del pati del carrer Puigmoltó.

Recordem que el primer dia els alumnes que feien P3, P4 i P5 al curs passat entraran a les 09:00 pel carrer de la Font i aniran a les seves antigues aules a les 09:00. Les mestres noves els aniran a buscar a les classes on anaven al curs passat i els acompanyaran a les noves aules de P4, P5 i 1r. A partir de la tarda l’alumnat de primer ja utilitzarà la porta verda del pati per entrar i sortir.

A P3 farem una entrada gradual durant tres dies i els/les alumnes vindran només al matí. El primer dia, dimecres 12 de setembre, vindran 13 alumnes de P3 de cada grup classe. Entraran a les 09:30 per la porta del pati del carrer Puigmoltó i marxaran a casa a les 12:30 per la porta del carrer de la Font. L’endemà s’hi afegiran 6 alumnes més i entraran a les 09:00. Divendres ja vindran tots els alumnes de P3 de 09:00 a 12:30.

A la cartellera de l’escola hi ha el llistat de l’alumnat amb els grups A i B i el dia que comencen.

El servei de menjador funcionarà a partir del primer dia per a tot l’alumnat, així com el servei d’acollida del matí a partir de les 07:50. Recordeu que els alumnes de menjador han de portar una bossa amb roba de recanvi marcada amb el nom i un paquet de tovalloletes humides.

Recordeu que no podeu deixar cotxets i patinets dintre de l’edifici.

Desitgem un molt bon curs a tothom!!!

L’escola Estalella