Sortida Pau Casals

Divendres 18 de novembre vam poder fer anar a veure i viure la casa museu de Pau Casals. Va ser espectacular poder veure on i com havia viscut aquest gran compositor. Vam escoltar el cant dels ocells i ens vam deixar transportar per aquesta música. També vam fer un taller de construcció d’instruments i… com vam xalar!!

Després de dinar a la platja falta gent!! Vam poder estat una estona llarga jugant amb la sorra i, el més important, amb els nostres amics i amigues de l’escola. Gran dia i gran excursió!