Biblioteca Estalella

La biblioteca Estalella és un espai agradable per a la recerca d’informació, consulta o lectura. L’objectiu fonamental és l’adquisició del gust de la lectura i la fomació d’usuaris entre el nostre alumnat.

La biblioteca ofereix multiples activitats com animacions lectores, maletes viatgeres, bibliopati, participacio dels alumnes de C.S. com a bibliotecaris, etc.

Aquí podeu conèixer una mica més l’espai amb l’ajuda de les mascotes de la biblioteca.

Sóc la Mica i visc a la zona de la imaginació. M’encanten els llibres d’aventures, fades, follets i tot tipus de contes. També les revistes i els còmics. T’estic esperant per llegir junts!

Hola, sóc el Mico i la meva zona és la dels coneixements, en ella podràs aprendre qualsevol cosa. També pots consultar diccionaris o fer qualsevol consulta en l’ordinador.