Història

L’Escola Marina és un centre que neix el curs 2005-2006 i passats aquests anys podem dir que tenim un projecte educatiu consolidat. Volem aconseguir l’educació integral de les nenes i els nens, desenvolupant al màxim les seves capacitats. Vetllem per tenir un entorn acollidor i respectuós amb la persona i busquem promoure la participació, la transparència, la convivència, la cooperació, el diàleg, la creativitat, la solidaritat i la responsabilitat.

L’escola té una metodologia de treball globalitzat, que s’adapta al moment educatiu actual.

El centre és d’infantil i primària, amb dues línies per curs. Tot i ser gairebé 450 alumnes tothom coincidim que dins de l’escola es respira un ambient agradable i familiar.

L’equip docent està convençut de la importància del seu treball i les nombroses proves externes que realitzem i els resultats obtinguts (ja sigui a l’escola com a l’institut) així ho avalen.

Tenim projectes per seguir millorant els espais, fent-los més funcionals i pràctics. Gaudim d’uns patis exteriors privilegiats; tenim aules específiques d’art i de música; aprofitem els recursos existents per aconseguir un entorn que estimuli l’aprenentatge; fem ús de les noves tecnologies; s’inicia la llengua anglesa a Infantil 3; treballem la terra als horts de l’escola; des de 3r treballem l’Educació Física amb el Projecte de Vela… I tot això és una petita part del projecte educatiu, de la nostra identitat.

En aquesta pàgina web trobareu com es concreta aquest projecte educatiu de centre.