Música a 4 cordes: l’Ukelele

A principis d’aquest curs els alumnes van proposar que els agradaria aprendre a tocar un instrument a l’escola. A les sessions de música va néixer la idea que l’Ukelele seria una molt bona opció, ja que és un instrument lleuger, amb una sonoritat propera i no massa complicat d’aprendre a tocar. Així neix el projecte “Música a 4 cordes: l’Ukelele”.

Els nens i nenes de 4t, 5è i 6è són els que dedicaran unes 10 sessions d’instrument cada curs. Es combina la tècnica instrumental, la col·locació corporal i teoria musical amb l’objectiu de gaudir de la pràctica de tocar un instrument.

Els alumnes de 4t i 6è ja han començat les primeres classes i s’ho estan passant genial! Els alumnes de 5è realitzaran les mateixes sessions un cop hagin acabat el concert de Cantània.

Poc a poc estem aprenent molt i ens encanta gaudir d’aquest projecte a l’escola!