mSchools: Changing Education Together

Aquest dijous 1 de març vam assistir a la Jornada “mSchools Changing Education Together & Mobile Learning Awards” que va celebrar-se dins del Mobile World Congress.

El sr. Genís Roca, fundador i President de RocaSalvatella, i el sr. Carlos Magro, consultor en transformació digital en el sector educatiu i en el de la comunicació corporativa, van compartir amb nosaltres la seva visió sobre els canvis educatius en els que estem immersos, donant-nos pistes per als nostres centres educatius.

Us convidem a visitar el següent enllaç per conèixer una mica més com es van concretant aquestes inquietuds globals dins del sector educatiu. (mSchools)