Eleccions al consell escolar 2016

Benvolgudes famílies,

aquesta setmana s’ha obert la convocatòria d’eleccions al consell escolar. A les portes d’entrada hi podreu consultar els documents que fins ara hem anat publicant.

Enguany hi ha dos membres del consell (del sector de pares i mares) que finalitzen el seu nomenament. Reviseu el cens per assegurar-vos que les dades són correctes.

Tots aquells que us vulgueu presentar, demaneu el document de presentació de candidatura. Tindrem còpies a secretaria o a direcció. El termini màxim per presentar les candidatures és el 18 de novembre.

Per més informació, us adjuntem la carta informativa així com el calendari-eleccionseleccions-consell-escolar.

També podeu consultar la següent adreça: http://familiaiescola.gencat.cat/ca/escolaritat/participacio-compromis/participacio-coresponsabilitzacio/participacio-funcionament-centre/consell-escolar/