Comissions mixtes

Les comissions mixtes són les que estan formades per famílies i mestres que, voluntàriament, en volen formar part. Cada comissió estableix el seu horari de reunió, la seva periodicitat de trobada i els temes a tractar.

Actualment hi ha les següents comissions mixtes:
1. La Comissió d’activitats extraescolars. El seu objectiu és vetllar per la qualitat de les activitats extraescolars de l’escola, proposa les activitats a portar a terme, n’estudia les seves programacions, supervisa i avalua el seu funcionament i dona orientacions sobre millores. Es reuneixen com a mínim un o dos cops al trimestre.
2. La Comissió de Solidaritat. Aquesta comissió neix amb l’objectiu de fomentar la solidaritat de la nostra comunitat educativa vers altres realitats menys afavorides. Organitza campanyes d’ajuda i de difusió dels valors solidaris. L’any passat va dur a terme una actuació durant el tercer trimestre.