Moment especial: Ens Apropem a la Cultura

Estem a punt de viure un moment màgic. D’endinsar-nos en el moment especial ens apropem a la cultura! Aquest curs estarà ple d’emocions, sensacions i vivències que seran el comiat de tot allò que hem viscut fins a dia d’avui a l’escola del carrer Pedraforca.

Per tant, de ben segur seran uns moments de bons records, de molta il·lusió i joia…on cadascú s’endurà petits grans tresors guardats en el seu cor.
Amb moltes ganes, esperança i passió per poder trepitjar ben aviat la nova escola i encetar així, una nova etapa a l’escola El Vinyet.