Material escolar

Benvolgudes famílies,

Un curs que s’acaba i un altre que en comença. Us fem arribar el material que caldrà portar a l’escola el proper setembre.

Com a escola verda,  ens proposem generar el mínim de residus possibles. És per aquest motiu que us demanem que els esmorzars que els infants portin a l’escola generin únicament residus compostables o cap tipus de residus. Portar l’esmorzar en bosses de roba, Boc‘n’rolls, carmanyoles, entre d’altres, són algunes de les alternatives als residus més convencionals i contaminants. Entre totes construïm un món millor i més sostenible.

COMUNITAT DE GRANS

• Tovallola petita
  • 2 capses de mocadors de paper
  • Una carpeta DIN A-4
  • Dues llibretes amb espiral i quadrícula mida DIN-A4 amb tapa dura, totes elles sense troquelar.
  • La llibreta d’anglès es reutilitzarà. Els infants de 4t, si la tenen molt plena, caldrà que en portin una altra.
  • Carpesà sense anelles i amb plàstics a dins per posar les partitures de l’espai de música.
  • Un estoig/plumier que només hi càpiga un llapis, bolígraf, goma, maquineta i compàs. Us agrairíem que els infants no portin típex.
  • Una samarreta de màniga llarga d’adult per l’espai d’art.
  • 1 calçat còmode per la classe (crocs, socs, mitjons gruixuts per caminar, etc.)

COMUNITAT DE MITJANS

• Tovallola petita
  • 2 capses de mocadors de paper
  • Una carpeta senzilla amb gomes
  • Dues llibretes amb espiral de pauta Montessori mida DIN-A4 amb tapa dura. Una per projectes i l’altre per anglès. Els infants de 2n i 3r reutilitzaran la llibreta d’anglès d’aquest any. Totes elles sense troquelar.
  • Una llibreta amb quadrícula mida DIN-A4 per materials, sense troquelar.
  • Una samarreta de màniga llarga d’adult per l’espai d’art o una bata.

COMUNITAT DE PETITS

• Tovallola petita amb veta
  • 2 caixes de mocadors de paper
  • Una carpeta senzilla  amb gomes
  • Una llibreta mida A5, amb els full blancs i la tapa dura de color blau i els infants de P4 i P5 de color vermell.