3r visita l’Ajuntament

L’alumnat de tercer de primària de l’escola El Turonet visita l’Ajuntament

L’alumnat de tercer de primària de l’escola El Turonet va visitar ahir dilluns 23 de maig  al matí l’Ajuntament. Un grup de 25 infants van poder conèixer el funcionament dels diferents departaments i àrees, així com les tasques que s’hi desenvolupen.

L’alcaldessa de Sant Quirze, l’Elisabeth Oliveras, els va rebre a la plaça de la Vila per acompanyar-los a continuació a l’Alcaldia, on els va explicar la feina que s’hi desenvolupa així com la gestió diària. A continuació, i ja a la sala de plens municipal, situada al carrer Nou, l’alumnat va tenir ocasió de preguntar tot allò que els interessava i veure de prop l’espai que presideix aquest òrgan que se celebra cada mes de manera ordinària, el ple.

Totes les escoles de Sant Quirze visiten l’Ajuntament durant el curs escolar, donant l’oportunitat als infants de conèixer de primera mà aspectes del municipi i la seva administració pública.