ACTIVITATS DE SANT JORDI AL TURONET
17/04/24Benvolgudes famílies,
El dimarts 23 d’abril, celebrem el dia de Sant Jordi a l’escola, adjuntem les activitats programades.
Us fem un petit aclariment sobre l’acte dels jocs florals:
– La participació és de 3r en poesia, 4t en prosa i 5è i 6è en prosa i poesia. A cada categoria hi ha un/a guanyador/a i els/les finalistes corresponents.
– Els/les alumnes d’I3 fins a 2n, escriuen / produeixen/ munten…un conte, rodolí o poema a l’aula i se l’emporten a casa. En el repartiment de premis pugen dos alumnes de cada aula a recollir un conte per la classe que premia el seu esforç.
( L’AFA compra tots els llibres que es reparteixen aquest dia)
DASEM I TOCA-TOCA
05/04/24Protegit: FEM LA MONA I ENS LA MENGEM
22/03/24No hi ha resum perquè és un article protegit.
SYMBALOOS DE PRIMAVERA I SANT JORDI
10/03/24CANÇONS DE SANT JORDI I MÚSIQUES DE PRIMAVERA
PROPOSTES DE MANUALITATS PER SANT JORDI
LA LLEGENDA DE SANT JORDI i DEMÉS ACTIVITATS
SETMANA CULTURAL: LES OLIMPIADES
17/02/24ALGUNS ESPORTS OLÍMPICS
23/01/24LA CANÇÓ DE LES OLIMPIADES
ESGRIMA |
EQUITACIÓ |
HALTEROFILIA |
TENIS |
INAUGURACIÓ DELS JOCS OLÍMPICSBARCELONA 92 |
PEVETER OLÍMPIC- BARCELONA 92 |
HIMNES OLÍMPICS I BANDA SONORA DE CARROS DE FOC
23/01/24HIMNE OFICIAL DELS JOCS OLÍMPICS.
L’himne dels Jocs Olímpics, també anomenat “Himne Olímpic” o “Himne del Comitè Olímpic Internacional”, va ser compost pel grec Spyridon Samaras, qui va utilitzar part d’un poema escrit per un altre grec, Kostis Palamas. Es va cantar per primera vegada el 25 de març de 1896, a la inauguració dels primers Jocs olímpics de la història moderna.
FANFARE OLÍMPICA DE JOHN WILLIAMS
Olympic Fanfare and Theme[ és una composició que va crear John Williams l’any 1984 a petició deL COMITÉ OLIMPIC DE LOS ÁNGELES, que va encarregar al compositor una fanfàrria pels Jocs Olímpics d’Estiu de Los Angeles.
Una fanfara, o fanfàrria,[ és una peça musical curta, amb gran força i brillantor, interpretada per diverses trompetes amb altres instruments de vent-metall, que sovint estan acompanyats per instruments de percussió.[2] Normalment es fa servir amb finalitat cerimonial, per expressar majestuositat o en esdeveniments d’importància social.
BANDA SONORA DE LA PEL.LÍCULA CARROS DE FOC
Carros de foc és una pel·lícula britànica d’en Hugh Hudson, estrenada el 1981. L’aclamada banda sonora és de Vangelis . L’any 1981 Vangelis va compondre la banda sonora de la pel·lícula anglesa Carros de foc, treball pel qual va rebre un Oscar l’ any 1982 a la millor banda sonora. S’ entén com a banda sonora original aquella música tant vocal com instrumental composta expressament per a una pel·lícula, complint com a funció la de potenciar aquelles emocions que les imatges per si soles no són capaces d’expressar.
FENT GEOMETRIA
23/01/24Descobrint la geometria de manera divertida amb pals i plastilina.
LES BEE-BOTS COM A EINA D’APRENENTATGE
23/01/24Les Bee- bots com a Eina d’Aprenentatge
: A la nostra escola, donem gran importància a l’aprenentatge digital, i volem destacar la influència positiva que té començar des de les edats primerenques. Amb les Bee-bots, els nens i nenes desenvolupen habilitats de programació bàsiques i el seu pensament computacional mitjançant activitats divertides i interactives.
DESCOBRIM L’HIVERN A L’AULA DE I-4
23/01/24Descobrint l’Hivern a l’Aula i4
Aquesta setmana, els nostres petits exploradors d’infantil han començat a treballar el projecte de l’hivern. Volem compartir amb vosaltres algunes de les emocionants activitats que han tingut lloc a l’aula.
Pintura amb esponges: Els nostres infants han experimentat amb la pintura utilitzant esponges per crear uns fons totalment hivernal.
Numeració i quantitat: Els petits mentres treballaven amb números i quantitats, desenvolupant habilitats matemàtiques mitjançant jocs i activitats pràctiques.
Vocabulari de la roba d’hivern: Hem treballat el vocabulari sobre la roba d’hivern.
Històries amb el Minimon: A l’aula es treballa amb el Minimon i amb materials creatius. Els infants construeixen històries i fan volar la seva imaginació.
EXPERIMENTENM AMB ESFERES DE GEL: EFECTES DE SAL I LA PINTURA
17/01/24A classe hem realitzat un experiment amb boles de gel que anteriorment estaven dins d’un globus.
Hi hem afegit sal i pintura. Mireu el resultat, és increïble!