Projecte Educatiu de Centre

“Concebem el Projecte Educatiu, com una proposta integral que permet dirigir coherentment el procés d’intervenció educativa en una institució escolar (Antunez, Gairín, 1990”)
Aquest document es desenvolupa dins el marc legal pertinent, en base al Decret, pel qual es regulen els Òrgans de Govern dels Centres Públics d’Ensenyament de nivell no universitari de Catalunya.

El Projecte Educatiu de Centre reflecteix el camí cap on va l’escola. El PEC ha de referir-se als diferents àmbits d’acció:
– Pedagògic
– Organitzatiu
– Administratiu
– Serveis
– Relacions humanes

El projecte educatiu de l’escola ELS QUATRE VENTS de Sant Jaume dels Domenys, fa una descripció de la història del centre, analitza el context , concreta els principis d’identitat i explica la línia estratègica a seguir, marca els objectius generals de l’escola, defineix els òrgans de govern, també estableix la metodologia a aplicar, els projectes que desenvolupa el centre i concreta l’ús dels recursos. Així com les relacions que es porten a terme amb la comunitat educativa i amb l’entorn.

Si voleu continuar llegint el nostre PEC sols haureu de clicar a sobre del següent enllaç o clicar a la foto per veure el resum del nostre projecte educatiu:

PROJECTE EDUCATIU ACTUALITZAT CURS 23-24

ANNEXOS PROJECTE EDUCATIU