ZUMBA PER TOTHOM

Els divendres a l’hora del pati continuem amb el zumba. Aquesta activitat va ser una de les més ben  valorades pels nens i nenes els curs passat.

Allà l’alumnat no deixa de ballar durant una hora. Cada alumne que ho prova, repeteix ja que els encanta ballar seguint la classe magistral dels seus companys de 6è.

Els nens i les nenes de 6è que ballen a dalt de l’escenari fan un gran esforç per a què els més petits els puguin seguir. Per aquest motiu, volem donar-los les gràcies i animar-los a seguir fent que el divendres sigui un dia guai a la nostra escola.

Si cliqueu a sobre de la següent imatge podreu veure fotos i vídeos de la sessió d’avui.