SORTIDA FINAL DE 6è!!

El dimarts 13 de juny tots els alumnes de 6è van poder gaudir del premi molt merescut i molt treballat durant el curs. Tots els nens i nenes de 6è vengueren roses pel dia de Sant Jordi. Amb el benefici d’aquesta venda més la dels números de la rifa es pagaren aquesta sortida tan divertida i espectacular.

A l’arriba a l’escola ja es podia veure que era un dia especial ja que els nens i nenes van arribar a l’escola amb una fantàstica samarreta que els pares i mares els havíeu regalat. Tot seguit pujaren al bus i marxaren cap a Tamarit. Allà dividirem el dia en dos parts. Una al parc de d’aventura JUNGLE TRECK, on gaudiren dels diferents circuits de tirolines. Quan acabaren de dinar va arribar el moment que ells més esperaven. Poder passar la tarda a la platja amb els seus companys i amics els va semblar una experiència inoblidable. Van jugar a la sorra i es van mullar per combatre el sufocant calor que feia.

En definitiva, una experiència difícil d’oblidar per a ells.

A més els mestres, Lorena Sánchez, Alan i Pablo, volem agrair als alumnes el magnífic comportament que van tenir durant tot el dia.

Si voleu gaudir de les fotos que allà vam fer, cliqueu a sobre de la següent imatge.