Setmana de l’esport

Un any més, la nostra escola, hem celebrat les Jornades Esportives. Concretament ha sigut el 2n any que les celebrem. Durant dues setmanes els nens i nenes de l’Escola Els Quatre Vents han pogut gaudir de l’esport. Si si GAUDIR amb majúscules, ja que per una vegada han deixat de banda la competitivitat, les “rabietes” i el voler guanyar sigui com sigui i les han canviat per jugar per divertir-se, animar als companys i felicitar als guanyadors. Com bé deia el poeta Joan Brossa en aquest poema que hem fet servir com a bandera d’aquestes jornades esportives:

Tant se me’n dóna

El que em molesta de les competicions
és que sempre es tracta de guanyar
o de perdre i no tant només de córrer
amigablement una petita aventura.

Les nenes i els nens de l’escola han practicat esports molt diversos, com per exemple: atletisme, tir amb arc, escalada amb rocòdrom, petanca, ball, zumba, escacs, futbol, circuits i bàdminton. Cada nen ha tingut un esport que li ha agradat més que un altre i, també, cada nen o nena ha practicat esports que segurament mai pensaven que els practicarien a l’escola.

Aquestes espectaculars jornades esportives són el resultat del treball, l’esforç i la implicació de tots els qui formem l’Escola Els Quatre Vents. Quan parlem de tots, incloem als mestres per dedicar-li les hores i hores que han calgut per a què sortira tan bé, als pares i mares per preparar als fills amb roba esportiva cada dia i per haver-nos acompanyat a l’acte de cloenda, a l’AMPA per estar al nostre costat quan els hem necessitat, a l’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys per creure amb nosaltres, col·laborar amb els trofeus i facilitar-nos les activitats de Tir amb arc i Rocòdrom per a fer d’aquestes jornades millors que les anteriors i, finalment, a qui són els veritables protagonistes de tota aquesta feina. Els nostres alumnes. Ells han demostrat que són nens i nenes amb un gran esperit esportiu però a la vegada han tingut la capacitat de gaudir de l’esport que estaven practicant.

Tot l’esforç que hem fet per a què sortira bé, ha valgut la pena quan miraves la cara de felicitat dels alumnes. Ells s’ho han passat d’allò més bé i segur que ja estan esperant a què arribin les del pròxim curs.

Tot seguit podreu veure un petit vídeo resum d’aquestes jornades i una foto enllaçada a la galeria de fotos amb més de 500 imatges d’aquestes jornades.

2a-setmana