SANT JORDI 2017

El passat divendres dia 21 d’abril a la nostra escola vam celebrar la nostra Diada de Sant Jordi.

Tot i ser dos dies abans, hem de reconéixer que va anar molt bé, ja que tots els nens i nenes de l’escola ho van gaudir un munt i van fer moltes activitats i treballs per celebrar-ho.

Unes dies abans cada alumne va preparar el seu treball pel concurs literari que celebrem a l’escola per Sant Jordi. Els nens i nenes d’infantil i d’inicial van fer un dibuix relacionat amb Gaudí, ja que aquest artista és el que treballem durant aquest curs a l’escola. Mentre que els cicles mitjà i superior van fer una redacció, història o conte relacionat amb aquest personatge.

Durant aquesta última setmana es va fer la tria dels tres finalistes de cada classe per part dels mestres d’altres cicles i, finalment, es va escollir al guanyador de cada classe. Les persones encarregades de fer-ho van ser una comissió formada per l’equip directiu, mares de l’AMPA i mares del Consell Escolar.

El divendres pel mati els alumnes de l’Escola Els Quatre Vents van visitar la parada de llibres exposada a l’esplanada de l’església de Sant Jaume dels Domenys. A més, com cada curs, els nens i les nenes de 6è van vendre roses per subvencionar-se el viatge de final de curs.

Finalment, a la tarda vam fer la Cantata de Sant Jordi amb la corresponent entrega dels premis del nostre concurs literari. Cada curs va representar la cançó que portava assajant tant de temps amb les mestres de música que tenim al nostre centre (Inma, Jordi i Marta) i ho van fer d’una manera excel·lent.

Si voleu veure les fotos, cliqueu a sobre de la següent imatge. A sota de la foto estan els vídeos de les actuacions dels nostres artistes de l’escola.