PARTIT BÀSQUET: ALUMNES 6è VS MESTRES

El dimecres dia 20 de desembre els mestres i els alumnes, vam jugar a la nostra escola el tradicional partit de bàsquet de cada Nadal.

Va ser un partit molt divertit i entretingut, on tant alumnes com mestres vam demostrar que practicar esport i divertir-se són sinònims. Els alumnes van fer quatre equips, un per a cada quart que es van jugar. Els mestres en canvi no teníem canvis i vam arribar cansats a l’últim quart (la forma física l’hauríem de millorar, jijijiji).

Els mestres de l’escola volem agrair als nens i nenes de 6è el comportament excel·lent que van demostrar. La foto en la que podeu clicar per veure la resta d’imatges, demostra quin va ser l’ambient del partit.