INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ

PREINSCRIPCIÓ

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

1. Imprès de sol·licitud per a fer la preinscripció que facilita l’escola.
  2. Fotocòpia del DNI del pare i de la mare. NIE o passaport en cas de persones estrangeres.
  3. Fotocòpia del carnet de salut de l’infant (pàgina de les vacunes), en cas de no tenir-lo certificat mèdic justificatiu.
  4. Fotocòpies del llibre de família on estan registrats els pares i l’alumne/a (2 pgs.). Si l’alumne està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  5. Fotocòpia de la tarja sanitària individual de l’alumne/a (TSI).
  • Qualsevol altra circumstància que es vulgui fer constar (família nombrosa, monoparental, discapacitat de l’alumne/a, etc.), s’ha de provar documentalment.
  • En cas que l’adreça que figuri al DNI no coincideixi amb la del full de sol·licitud, fotocòpia del certificat d’empadronament de qui tingui la pàtria potestat o tutela de l’alumne.

LLISTA DEFINITIVA D’ADMESOS

• Publicació:  Pendent de confirmació

Un cop el vostre fill/a surt acceptat/da a la llista, heu de formalitzar la matrícula.

MATRICULA

•  Dates: Pendent de confirmació
  • Horari: de 9 a 12h.Tan sols heu d’omplir els impresos que us donarem a l’escola.

En cas de parelles divorciades, separades o d’unió extingida, haureu de dur la sentència ferma del jutjat per tal de que l’escola pugui donar compliment a allò que indiqui la sentència.