INAUGURACIÓ DE LA COBERTA DEL PATI

Avui dia 14 de juny hem acabat de posar la cirereta a una de les infraestructures que més enfortirà els ensenyaments a l’Escola Els Quatre Vents, l’acte d’inauguració de la coberta de la pista del nostre pati. El fet de tenir aquest espai ens reafirma més en la idea de buscar un ensenyament més vivencial i no el tancat a dintre de les aules.

Com bé ha explicat la nostra directora Anna Vidal al seu discurs, aquest ha sigut un projecte que surt de la petició dels nostres alumnes a les reunions de delegats-equip directiu que fem a cada trimestre. Després de dir-los als nens que aquesta proposta era inviable, l’Anna es va quedar pensant que si realment era impossible o es podia fer alguna cosa semblant al que els nens i nenes demanaven. I ves per on, si que era possible i a més ha quedat impressionant.

Totes les persones que avui érem presents a l’acte em pogut comprovar que els nostres alumnes gaudiran d’un espai on la calor ha deixat de ser un problema i on els nostres projectes d’escola agafaran un pes més important. Tant el projecte de la Banda, com el de les matemàtiques en moviment tindran l’espai que mereixen els nostres alumnes.

Avui els nens i nenes de la nostra escola han representat la coreografia que aquest curs tenim com a ball. També els nens i nenes de 4t han tocat dues cançons com a exemple del que fan al projecte de la banda els alumnes de cicle mitjà del nostre centre.

Des de l’Escola Els Quatre Vents volem agrair a tothom qui ha fet que els desitjos dels nostres alumnes es fessin realitat.

En definitiva, tota la comunitat educativa de la nostra escola estem molt feliços perquè qui realment gaudiran aquesta coberta són els i les nenes de l’Escola Els Quatre Vents. Ells mereixen tot, perquè tots treballem per a què ells aprenguin el màxim i siguin millors persones.

Aquí podeu veure el recull de fotos i vídeos de l’acte d’avui.