ESMORZAR PA AMB XOCOLATA

Avui a la nostra escola hem començat amb els esmorzars per col·laborar amb l’edició de la revista Xerrameca. Cada any la preparem per a mostrar-vos un poc del que els nens i nenes fan a la nostra escola durant el curs.

Aquest 1r esmorzar ha sigut un autèntic èxit de participació. Es nota que un esmorzar tan tradicional i deliciós com el PA AMB XOXOLATA sempre ens ve de gust.

Des de l’escola volem agraïr la participació d’aquesta 1a jornada i us encoratgem a mantenir-la durant tot el curs, ja que entre totts les coses sempre surten millor.

Si cliqueu a la foto podreu veure la resta d’imatges.

Moltes gràcies.