Entrada blog música 5è

Hola a tots/es!

Per acabar amb el projecte de la música d’entrada hem estat treballant les bandes sonores: com van sorgir, la seva finalitat i alguns dels compositors de BSO més coneguts com ara John Williams o Hans Zimmer.
Hem vist exemples de diferents tècniques que utilitzen els compositors de BSO, com ara el Mickey Mousing o el Leitmotiv i… hem creat la nostra pròpia BSO!
Fins que no va estar creada no vam escoltar la versió original, per veure si havíem coincidit en alguna cosa.
Us deixem els vídeos de les BSO de 5è A i 5è B. Com que aquest dijous es va inaugurar la pista, els alumnes de 5è B no hem pogut grabar la versió definitiva, i el vídeo que veureu és un assaig.
Esperem que us agradi! També us deixem l’enllaç del vídeo original:

Salut, música i bon estiu!​

BSO 5èB

BSO 5èA