ALGUNS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR FAN LES PROVES CANGUR (MATEMÀTIQUES)

Algun dels nostres alumnes de cicle superior han fet durant les dues primeres hores d’avui les proves cangur. Aquestes són unes proves de matemàtiques que passen els nens i nenes que tenen més bona lògica matemàtica, ja que aquestes proves consisteixen en aplicar la lògica matemàtica per averiguar la resposta a la pregunta que ens fa.

Els nostres alumnes han sortit molt contents de les proves ja que els han semblat normals. Des de l’escola volem donar les gràcies per l’ajuda i la dedicació de la Magda per a què aquests nens i nenes entenguin millor els hi demana. Amb ella tenim a una gran mestra d’aquests tipus de proves.

Tot seguit trobareu unes fotos on podeu veure la concentració que els nens i nenes tenien.