Animació lectora: Sant Jordi

Aquesta setmana els i les alumnes de 5èB ens han representat la llegenda de Sant Jordi. Els infants i els pares han pogut gaudir de la petita obra a la biblioteca de l’escola.

COLÒNIES CICLE MITJÀ

Aquí teniu les fotos de les colònies de cicle mitjà a La granja escola de Santa Maria de Palautordera.
Els nens de 4t han treballat les emocions “Els 5 regnes” i els de 3r han realitzat un programa en anglès “Arround de world”. Ha estat molt… Llegeix més»

3a SETMANA DE L’ESPORT

Un any més a l’Escola Els Quatre Vents hem celebrat el projecte de les setmanes esportives.
Un any més, la nostra escola, hem celebrat les Jornades Esportives. Concretament ha sigut el 3r any que les celebrem. Durant dues setmanes els nens i nenes de l’Escola Els… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE LA POESIA

Avui dia 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia i, com no podia ser d’una altra manera, a l’Escola Els Quatre Vents ho hem celebrat com més ens agrada.
A l’hora de lectura, 12 alumnes de la nostra escola han llegit el poema… Llegeix més»

BIBLIOPATI

Alguns dies de la setmana, durant les estones de pati, la biblioteca està oberta per tots els alumnes. Es fa servei de préstec i qui vol pot quedar-se llegint.
Molts infants aprofiten per mirar contes i revistes, compartir la lectura amb amics i també practicar la… Llegeix més»

Comencem el torneig d’escacs

Els nens i nenes de l’Escola Els Quatre Vents hem començat a fer el torneig d’escacs de la setmana esportiva.
A hora de pati, tots els nens i nenes que s’han apuntat han estat gaudint d’una estona on l’estrategia, la concentració i el companyerisme han estat… Llegeix més»

CARNAVAL 18

Un any més la nostra escola ha celebrat el carnaval amb els i les alumnes. Tot i fer fred, els nens i nenes van gaudir molt d’aquest dia amb els seus companys de classe.
Aquest curs , per motius logístics, hem fet la tradicional rua fins… Llegeix més»

ANIMACIÓ LECTORA

Durant aquesta setmana de carnaval, els alumnes de 6è  ens han preparat un conte relacionat amb el carnaval per fer l’animació lectora als més petits de l’escola.
Aquest treball l’han realitzat amb moltes ganes i molt esforç representant-nos la festa de carnaval, des del seu personatge… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE LA PAU

El dia 30 de gener és el DIA MUNDIAL DE LA PAU, en un mateix dia tot el món te un objectiu en comú, recordar i proclamar la Pau al Món.

Aquest curs i relacionant-ho amb el treball de l’artista Pau Casals “home de Pau” a … Llegeix més»

ANIMACIÓ LECTORA

Durant el mes de desembre, els alumnes de sisè s’han preparat un parell de llibres, relacionats amb el Nadal, per fer una mica d’animació lectora amb els més petits de l’escola.
Els alumnes van llegir i representar teatralment els diferents contes tradicionals.

S’han esforçat molt i s’ho… Llegeix més»

DECORACIÓ PORTES 1r TRIMESTRE

Com podreu veure a les fotos, la nostra escola s’ha vestit per a l’ocasió i hem decorat les portes de les classes amb les millors de les gales.
Cada classe pensàrem un motiu per a decorar-la, sempre pensant amb la màgia que transmeten aquestes dies tan… Llegeix més»

AMIC INVISIBLE MESTRES

El divendres 22 els mestres de l’escola ens vam fer entrega (igual com els nens i nenes més grans) dels regals que ens havíem fet.
Durant tota la setmana les bromes i les pistes van ser una constant.
Va ser molt divertit i els regals molt bons… Llegeix més»

FESTA NADAL DEL MENJADOR

El dimecres dia 20 de desembre els i les alumnes de la nostra escola van celebrar la festa del menjador característica de cada final de trimestre.
Una mica més de 200 alumnes van poder gaudir de l’excel·lent dinar que les cuineres van preparar.
Si voleu veure les… Llegeix més»

ÚLTIM DIA DE ZUMBA DE L’ANY

El divendres dia 15 a l’hora del pati els nens i nenes de la nostra escola van poder gaudir de l’última sessió de ZUMBA.
Com poder veure a les fotos va ser una altra classe magistral de la Lorena, la nostra mestra tot terreny, on tothom… Llegeix més»

Concurs de Lectura en Veu Alta

Com cada any per aquestes dates a la nostra escola comencem a preparar el concurs de lectura en veu alta que es celebra cada any a Catalunya.
La nostra escola participa des de fa uns anys. Cada curs un membre de cicle Mitjà i un de… Llegeix més»