Acomiadament alumnes de 6è

Els alumnes de 6è reberen un merescut homenatge de part de tots els nens i nenes de L’escola Els Quatre Vents.
Cada classe van fer un passadís per acomiadar-los amb una ovació.
Aquí ho podeu veure!!

Vídeo resum del curs 16/17

Com tota bona pel·lícula, després d’anunciar el tràiler sempre arriba l’estrena de la pel·lícula. Per això, tot seguit podreu veure el vídeo on resumim, més o menys, el que fem a la nostra escola per a què els aprenentatges dels vostres fills i filles sigui… Llegeix més»

SORTIDA FINAL DE 6è!!

El dimarts 13 de juny tots els alumnes de 6è van poder gaudir del premi molt merescut i molt treballat durant el curs. Tots els nens i nenes de 6è vengueren roses pel dia de Sant Jordi. Amb el benefici d’aquesta venda més la dels… Llegeix més»

EL PROJECTE CANTÀNIA

El curs 1989 – 1990 va néixer Cantània a partir de la voluntat de les mestres de música de les 9 escoles municipals de Barcelona de fer alguna activitat conjunta. L’èxit va ser tal, que l’any 2002 va començar a implantar-se a d’altres ciutats de… Llegeix més»

ANIMACIÓ LECTORA

Els alumnes de 6è , el passat dia 24 d’ abril, van fer l’ animació lectora pels alumnes d’ educació infantil i cicle inicial. No obstant, altres alumnes del centre van voler gaudir també del treball realitzat pels seus companys.
Des de la comissió de la… Llegeix més»

SANT JORDI 2017

El passat divendres dia 21 d’abril a la nostra escola vam celebrar la nostra Diada de Sant Jordi.
Tot i ser dos dies abans, hem de reconéixer que va anar molt bé, ja que tots els nens i nenes de l’escola ho van gaudir un munt… Llegeix més»

Fem la mona a la classe.

El passat dia 7 d’abril els alumnes de la nostra escola vam fer la mona a cada classe. Com podreu comprovar a les fotos van quedar molt maques i molt bones, com nosaltres vam poder assaborir.
Mireu el recull de les fotos.

Un dia de granja

El passat divendres 24 de març, els alumnes de Cicle Inicial vam anar d’excursió a una granja de Reus. Allà vam poder veure diferents animals com ovelles, gallines, porcs vietnamites, ualabis, cavalls,… També vam plantar bajoques i fins i tot vam fer pa. Ens ho… Llegeix més»

Colònies Cicle Mitjà

Ja estan aquí les segones colònies dels nens i nenes de la nostra escola.
Han arribat aquest matí a la casa de colònies de Santa Maria de Palautordera (La Granja)
Si cliqueu en aquest enllaç podeu veure les fotos d’aquests dies.

DIA DE LA POESIA

Avui dia 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia i, com no podia ser d’una altra manera, a l’Escola Els Quatre Vents ho hem celebrat com més ens agrada.
A l’hora de lectura, 10 alumnes de la nostra escola han llegit el poema… Llegeix més»

Proves Cangur 2017

Aquesta tarda els 11 alumnes de cicle superior seleccionats, després de fer unes altres proves, han fet les proves Cangur definitives. Les quals haurem d’enviar per a què un equip extern les corregeixi i les classifiqui segons els resultats.
Cal remarcar que aquestes són unes proves de… Llegeix més»

Setmana de l’esport

Un any més, la nostra escola, hem celebrat les Jornades Esportives. Concretament ha sigut el 2n any que les celebrem. Durant dues setmanes els nens i nenes de l’Escola Els Quatre Vents han pogut gaudir de l’esport. Si si GAUDIR amb majúscules, ja que per… Llegeix més»