PER ENTRAR A LA PLATAFORMA PER PODER TREBALLAR AL PORTAL EIX, CLIQUEU A LA PART SUPERIOR DRETA D’AQUESTA PANTALLA ON HI POSA PORTAL EIX.

PER CONSULTAR INFORMACIÓ DE L’ESCOLA I VEURE FOTOGRAFIES DELS GRUPS-CLASSE CLIQUEU A LA PART SUPERIOR DRETA D’AQUESTA PANTALLA ON HI POSA MENÚ.

4t ESMORZAR PER A PROJECTE DE CENTRE

El passat divendres dia 8 de març vam realitzar el 4t esmorzar per obtenir beneficis per als diferents projectes que es porten a terme a l’escola.
L’esmorzar va ser bastonets de pa amb formatgets i un suc. Hi van participar un total de 190 alumnes.
Els beneficis… Llegeix més»

ESTONES DE PATI A LA BIBLIOTECA

La biblioteca de l’escola està oberta tres dies a l’hora del pati. Els alumnes de primària hi poden anar per fer ús del servei de préstec i també per passar l’estona llegint o mirant llibres:
1r i 2n: dimarts
3r i 4t: dijous
5è i 6è: dilluns
Us adjuntem… Llegeix més»

ROCÒDROM AL PATI DE PRIMÀRIA

La setmana passada els alumnes de primària van començar a  gaudir del nou rocòdrom instal·lat.
Aquesta era una repetida demanda dels alumnes a les reunions de delegats/des amb direcció.
Gràcies a la col·laboració de diverses persones s’ha pogut portar a terme a un cost molt baix:

SORTIDA JOCS TRADICIONALS CI

Els alumnes de 1r i 2n han anat al Vendrell per participar a una jornada de jocs tradicionals que organitza el Consell Esportiu.
Durant tot el matí, practicaran diferents jocs tradicionals i compartiran l’activitat amb alumnes d’altres escoles.
Podeu veure imatges de la Jornada esportiva si cliqueuLlegeix més»

CARNAVAL 2024

Hem viscut una setmana divertida i ens ho hem passat molt bé.
Gran Carnaval i gran disbauxa!!
Podeu veure diverses imatges de tots els nivells si cliqueu al programa (us recordem que només podeu fer ús personal i domèstic de les fotografies, no es poden publicar a… Llegeix més»

3r ESMORZAR PER A PROJECTES DE CENTRE

Avui hem portat a terme el 3r esmorzar per a projectes de centre: croissant amb xocolatina. Ha col·laborat l’empresa Ausolan aportant una part de la xocolata.
Han participat un total de 200 alumnes. El benefici ha estat de 145 euros i aquest es destinarà a comprar… Llegeix més»

GRÀCIES AMPA PELS REGALS DE REIS

L’AMPA va fer la carta als Reis pels nens i nenes de l’Escola ELS QUATRE VENTS.
Els Reis Mags s’han portat molt bé i han portat als nens i nenes els desitjats instruments i materials per la banda:

• 3 clarinets
  • embocadures de saxo i clarinet
  • cordes perquè els saxos… Llegeix més»

REGALS REIS ESCOLA I AMPA

A l’escola de Sant Jaume tenim molt bon alumnat i això els REIS MAGS D’ORIENT ho saben.
Aquests són els regals que han deixat a l’escola per tots els nens i nenes:

• Joc matemàtic Rummikub pels alumnes de 5è i 6è
  • Joc magnètic sticks pels alumnes de 2n,… Llegeix més»

ESMORZAR PER LA MARATÓ

Avui divendres dia 15 de novembre hem organitzat un esmorzar per la Marató.
Ha col·laborat amb l’esmorzar l’empresa de menjador AUSOLAN, aportant magdalenes i xocolatada per a tot l’alumnat que hi ha participat.
S’han recaptat 363’72 euros. I avui mateix ja s’ha fet l’ingrés a la pàgina… Llegeix més»

SORTEIG CISTELLES DE NADAL AMPA

Èxit total amb la recollida de productes per a fer les cistelles de l’AMPA.
Les famílies de l’escola han aportat molts productes i finalment es sortejaran 5 cistelles.
El sorteig es farà el dia 15 de desembre per la tarda amb la presència d’algun membre del consell… Llegeix més»