ANIMACIÓ LECTORA

Durant aquesta setmana de carnaval, els alumnes de 6è  ens han preparat un conte relacionat amb el carnaval per fer l’animació lectora als més petits de l’escola.
Aquest treball l’han realitzat amb moltes ganes i molt esforç representant-nos la festa de carnaval, des del seu personatge… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE LA PAU

El dia 30 de gener és el DIA MUNDIAL DE LA PAU, en un mateix dia tot el món te un objectiu en comú, recordar i proclamar la Pau al Món.

Aquest curs i relacionant-ho amb el treball de l’artista Pau Casals “home de Pau” a … Llegeix més»

ANIMACIÓ LECTORA

Durant el mes de desembre, els alumnes de sisè s’han preparat un parell de llibres, relacionats amb el Nadal, per fer una mica d’animació lectora amb els més petits de l’escola.
Els alumnes van llegir i representar teatralment els diferents contes tradicionals.

S’han esforçat molt i s’ho… Llegeix més»

DECORACIÓ PORTES 1r TRIMESTRE

Com podreu veure a les fotos, la nostra escola s’ha vestit per a l’ocasió i hem decorat les portes de les classes amb les millors de les gales.
Cada classe pensàrem un motiu per a decorar-la, sempre pensant amb la màgia que transmeten aquestes dies tan… Llegeix més»

AMIC INVISIBLE MESTRES

El divendres 22 els mestres de l’escola ens vam fer entrega (igual com els nens i nenes més grans) dels regals que ens havíem fet.
Durant tota la setmana les bromes i les pistes van ser una constant.
Va ser molt divertit i els regals molt bons… Llegeix més»

FESTA NADAL DEL MENJADOR

El dimecres dia 20 de desembre els i les alumnes de la nostra escola van celebrar la festa del menjador característica de cada final de trimestre.
Una mica més de 200 alumnes van poder gaudir de l’excel·lent dinar que les cuineres van preparar.
Si voleu veure les… Llegeix més»

ÚLTIM DIA DE ZUMBA DE L’ANY

El divendres dia 15 a l’hora del pati els nens i nenes de la nostra escola van poder gaudir de l’última sessió de ZUMBA.
Com poder veure a les fotos va ser una altra classe magistral de la Lorena, la nostra mestra tot terreny, on tothom… Llegeix més»

Concurs de Lectura en Veu Alta

Com cada any per aquestes dates a la nostra escola comencem a preparar el concurs de lectura en veu alta que es celebra cada any a Catalunya.
La nostra escola participa des de fa uns anys. Cada curs un membre de cicle Mitjà i un de… Llegeix més»

LES NOTÍCIES DEL GRUP BÀSIC.

Els alumnes de grup bàsic hem volgut aprofitar el concert de Santa Cecília per fer de reporters i us hem preparat un telenotícies molt especial.
Aquí us deixem el vídeo que hem preparat. Esperem q gaudiu tant veient-lo com nosaltres preparant-lo.
Si cliqueu a sobre de la… Llegeix més»

Sep d’excel·lència

Aquest trimestre al Sep d’excel·lència hem realitzat moltes activitats divertides. Hem fet diferents experiments on els nens han gaudit molt i s’han posa’t a la pell d’uns veritables científics. A continuació si cliqueu a la foto podreu veure alguns dels experiments que hem fet!
Llegeix més»

CONCERT DE SANTA CECÍLIA

El dia 22 de novembre es celebra Santa Cecília. Aquesta santa és la patrona dels músics i de la música en general. Per tant com que la nostra escola creu molt amb la música i amb els beneficis que aquesta comporta als nens i nenes,… Llegeix més»

EL RACÓ DE LA BIBLIOTECA

Des de la biblioteca us volem ensenyar llibres i contes per engrescar-vos a llegir!
És per això que cada mes us proposarem una temàtica i una col·lecció de llibres relacionada.
Durant el mes de novembre podeu gaudir de contes sobre la tardor, la castanyada, el halloween i la por.
Us… Llegeix més»

ZUMBA PER TOTHOM

Els divendres a l’hora del pati continuem amb el zumba. Aquesta activitat va ser una de les més ben  valorades pels nens i nenes els curs passat.
Allà l’alumnat no deixa de ballar durant una hora. Cada alumne que ho prova, repeteix ja que els encanta ballar… Llegeix més»

ESMORZAR PA AMB XOCOLATA

Avui a la nostra escola hem començat amb els esmorzars per col·laborar amb l’edició de la revista Xerrameca. Cada any la preparem per a mostrar-vos un poc del que els nens i nenes fan a la nostra escola durant el curs.
Aquest 1r esmorzar ha sigut… Llegeix més»