JORNADA DE TENNIS TAULA 2015-2016 12 de febrer

JOCS ESPORTIUS ESCOLARS DE CASTELLDEFELS

JORNADA DE TENNIS TAULA 2015-2016

CATEGORIA ALEVÍ PRIMER ANY

El proper divendres dia 12 de febrer, i com activitat dels Jocs Esportius Escolars de

Castelldefels curs 2015 – 2016, tindrà lloc la primera jornada de tennis taula. Les

inscripcions es faran al vostre col·legi abans del dia 9 de febrer.

Es realitzarà en dues jornades.

– 12 de febrer

– 19 de febrer

La competició de tennis taula es realitzarà per equips de 2 a 4 jugadors.

Categories Anys

ALEVÍ PRIMER ANY 2005

Inscripcions

Les inscripcions les realitzarà la Mirna, és totalment gratuït. Recordeu abans del 9 de febrer.

Classificacions

 Es realitzarà una classificació per equips i per categories segons les partides de tennis taula guanyades. Per poder optar a la classificació final es obligatori participar en les dues jornades.

Lloc i Horari

 La jornada de Tenis Taula tindrà lloc a la Sala del Patronat Municipal d’Esports en el Pavelló de Can Roca (accés al costat del centre cívic o antiga biblioteca)

 L’horari serà de 18:00h a 20:00h de la tarda.

INFORMACIÓ COBERTURA ASSEGURANÇA D’ACCIDENTS

Tot l’alumnat que participa en una activitat puntual proposada pel Patronat Municipal d’esports i amb la col·laboració de l’Escola Els Pins (i no és de Jocs Escolars ni fa extraescolars a l’escola), queda exclòs de la cobertura d’accidents.