ENX@rx@ts (4t PRIMÀRIA)

Ja tenim a la biblioteca els exemplars de les LECTURES seleccionades de 4t per a participar a “ENXARXATS”!

Aquest curs, les 3 classes de 4t de l’escola participarem  a l’ ENXARXATS, una activitat de dinamització lectora proposada pel CRP i la Xarxa de biblioteques Escolars de Castelldefels i amb l’assessorament de la biblioteca RFJ.

Es tracta d’un joc de preguntes i respostes sobre  4 títols seleccionats . Es jugaran diverses partides ON-LINE entre les escoles participants fins arribar a la final, que es farà a la Biblioteca RFJ .

Gaudint de la lectura d’aquest llibres tan divertits,  ens farem experts i ens prepararem per poder participar  col·lectivament  i ON-LINE junt amb d’altres escoles de la vil·la.

Aquí teniu els títols seleccionats enguany!ENXARXATS (1)