El Carnaval: transversalitat versus participació.

L’Escola necessita de tothom. I tots formem l’Escola. Aquest sentiment de pertenença és molt important al nostre centre. La transversalitat del projectes educatius ens donen l’oportunitat d’apropar amb el mateix objectiu i diverses activitats a tots els col·lectius que la formen.

El Carnaval és una festa molt especial en el sentit de participació transversal, cooperativa i socializada. Deu activitats o actes durant més d’una setmana fan que des dels monitors a les famílies, des de l’ajuntament fins al conserge, des del cuiner a les senyores de neteja, des de l’AMPA a la policia urbana, des dels mestres als alumnes, des de l’equip directiu fins les coordinadores de menjador i lleure, tothom, tots fan diferents activitats. Totes juntes faciliten de forma eficient la participació, la distribució de responsabilitats i finalment aconsegueixen el gran objectiu, que nens i nenes puguin gaudir cada any d’un dels millors i mes complerts Carnavals Escolars que coneixem.

Moltes felicitats a tota la comunitat educativa de Els Pins per gaudir-lo i mantenir-lo.

En diversos articles us informarem breument dels 10 ACTES-ACTIVITATS.