EIX TRANSVERSAL MULTIDISCIPLINAR 2018-19: SCIENCE, PLEASE!

Com cada any,  l’escola treballa un centre d’interès com a  EIX TRANSVERSAL MULTIDISCIPLINAR.  Aquest curs, els nens i nenes del Pins ens endinsarem en el món de la CIÈNCIA!

Moltes de les activitats de l’escola  ( noms de les classes, projectes, sortides, tallers, Carnestoltes…) giraran  al voltant d’aquest Eix temàtic.

Intentarem descobrir i explorar el nostre entorn amb ulls de científics i científiques! Aprendre, jugar, experimentar i, sobretot, despertar la curiositat per voler saber el “perquè” de les coses será el nostre objectiu.

Esperem doncs, que al llarg del curs la CIÈNCIA  i la TECNOLOGIA  ompli tots els racons de la nostra escola!