Colònies 2n

Ja hem arribat! A gaudir del cap de setmana!

IMG_2427

Maletes recollides, estòmac ple i a per les activitats del matí! Avui amb algun núvol, però ens ho passarem igual de bé! Mares i pares, aneu preparant les orelles que tenim mil aventures per explicar-vos! Ara estem tirant amb arc com a bons exploradors!

IMG_2481I ahir a la nit ens va visitar el Patrick i vam estar ballant i cantant amb ell! Ens ho vam passar tan bé durant tot el dia que vam caure rodons al llit.

IMG_2480

Aquí us deixem algunes fotos de les activitats d’aquest matí. S’ho estan passant molt bé i estan aprenent molt!

Els alumnes de 2nA veient animals després de la tirolina.

Els alumnes de 2nB fent jocs després de pujar al globus.

El globus inflant-se de bon matí!

Els nens de segon ja estan carregant piles! Avui: globus, tirolina, jocs, gimcama, disco…

img_20170330_092746

Els nens i nenes de segon ja són a la casa de colònies gaudint del bon temps i de les activitats.

img-20170329-wa0002-1