Carnaval: La Decoració

El Carnaval com la resta de festes tradicionals queda dins del programa educatiu de l’escola. Aquesta festa s’adapta al tema Transversal escollit pel Claustre.

L’escola treballa per mantenir els espais de qualitat i facilita que siguin decorats i que aquesta decoració es renovi amb criteris plàstics i educadors. Els alumnes, els mestres, els monitors i les famílies tenen assignats espais i moments del curs per fer els canvis i per tant es comparteix l’objectiu fonamentat de tota escola a nivell artístic: IMAGINAR i CREAR.

Així ens organitzem a partir de tres grans motius.

1. TEMPS NATURAL: les estacions de l’any: HIVERN.
  2. TEMPS CULTURAL: les festes tradicionals: EL CARNAVAL.
  3. TEMPS ESCOLAR: Projecte anual transversal: VEGETABLE GARDENS.
 fotos pepe tf febrer-16 712 fotos pepe tf febrer-16 721

Aquesta excel·lent feina plàstica s’aconsegueix gràcies a la coordinació entre mestres, monitors, famílies i el treball plàstic dels alumnes de tot el centre.

Una escola preciosa que la gaudim cada dia.