A 2n provem instruments!

Alguns dels nostres companys estudien música a l’Escola de música extraescolar que fan al cole, en horari de migdia i de tarda, i el Marc, el profe de música, els ha demanat que portin els seus instruments per a que els coneguem de primera mà, aprenguem el nom de les seves parts i a quina família pertanyen (percussion, strings, reed or brass) i puguem fins i tot tocar-los.

Aquesta setmana ha vingut el Dani i ens ha ensenyat el trombó, però durant les properes veurem molts altres instruments com el saxòfon, la guitarra o el piano. Podeu veure les fotos a l’apartat de fotos del web.