Visita de la nostra Alcaldessa i de la Regidora d’Educació

El passat 11 d’abril vam rebre al nostre centre a Na Candela López Tagliafico, Alcaldessa de Castelldefels i a Na Ivana Travesí Pérez, Regidora d’Educació acompanyades per Eulàlia Vinyals i Jordi Ronda.

L’Equip Directiu va rebre presentar a l’Equip de l’Ajuntament el Projecte Educatiu i vam analitzar l’altíssima participació i implicació en els projectes de ciutat. Estem convençuts que el model de Xarxa educativa de Castelldefels és molt positiva per tots els centres educatius i hem demanat que s’extengui a altres regidories per tal d’aconseguir donar resposta eficaç a totes les famílies.

alcaldessa 4t prop

Vam tenir també una part de relació amb els nostres alumnes i així els tres grups de 4t de primària van escollir un portaveu per cada grup cooperatiu (entre 4 alumnes) així 18 alumnes dels tres cursos a la biblioteca van fer preguntes molt interessants que la Regidora i l’Alcaldessa van respondre. Felicitem als nostres alumnes pel seu correctíssim comportament i també felicitem a les tres tutores.

Alcaldessa biblio

Estem molt contents d’aquesta visita, i encara que van estar tot el matí i no vam poder passar per la resta de cursos.

Moltes gràcies al nostre Ajuntament per la proximitat cap els centres educatius i per la seva sensibilitat i suport.

Equip Directiu.