Tracta’m bé. 3r

L’11 de novembre van venir a l’escola tres noies a fer-nos raonar sobre la vida que porta la gent discapacitada en la nostra societat i com s’hi han d’adaptar.

En primer lloc, vam fer una pluja d’idees sobre les “discapacitats”. Després, ens van mostrar un video, que tenia per nom “El circo de las mariposas”. Vam veure la història d’un home sense extremitats que demostrava la seva valia, perseverància i saviesa a pesar de tenir l’impediment de caminar o agafar coses de l’entorn. Quan vam acabar de veure el video vam baixar al pati a fer dues activitats. La primera consistia a cobrir-se els ulls amb un antifaç posant-se a la pell de les persones cegues, deixant-se guiar per una persona vident. La segona tractava de caminar en cadira de rodes. Després de fer aquestes activitats vam pujar a la classe, els hi vam agrair per tot el que havien fet i vam marxar a casa.

Podeu veure les fotos al canal de fotos de l’escola.