SORTIDA per CASTELLDEFELS ABRIL 2017

És la primera vegada a la nostra història escolar que en una sortida hem aplegat tants alumnes i alumnes, mestres i acompanyants, quasi 250 persones. Així tots plegats i ben organitzats ens vam dirigir a les nou i cinc del matí al nostre emblemàtic Castell.

Organitzats en 5 grups d’uns  50 alumnes i amb 5 noms molt divertits: Barba-roja (vermells), Dragut (grocs), Oxalí (verds), Rabassut (blaus) i Puja-baixa (rosats), anàvem en perfecta formació ciutadana fins al Parc del Castell al costat de la Torre de Guaita. Cada grup estava format per alumnes de 1r, 2n, 3r i 5è.

El gran objectiu d’aquesta sortida era aconseguir augmentar el grau de pertinença a la ciutat i a l’escola. I amb la feina internivell dels mestres i alumnes aconseguir que els alumnes grans cuidin i ensenyin als petits i que aquests petits puguin fer activitats compartides amb els nens grans amb normalitat. I així vam fer des de la sortida fins la tornada.

L’arribada al Castell va ser perfecte i durant tot el dia ens va acompanyar un sol primaveral ideal per ser turistes a la nostra bella ciutat.

Tres objectius que els mestres tutors de les set classes vam tenir presents:

• Conèixer Castelldefels realitzant una visita en trenet amb un recorregut pels monuments històrics, carrers i espais més emblemàtics de la ciutat amb uns guies molt especials, els nostres ALUMNES de 5è.
  • Conèixer i gaudir del Castell i de la Capella com a espai fonamental per entendre el passat de la nostra ciutat i recórrer els seus espais restaurats i amb tanta història. Aquesta visita la portava la guia del propi Ajuntament.
  • Gaudir dels espais dins de les muralles i dels jardins amb activitats divertides i relacionades amb la nostra història. Vam organitzat un pinta cares de pirates amb miralls i exemples molt divertit. També que vam organitzar una gimcana de cinc postes, tothom feia una activitat enigma – tresor, barret pirata, castellers, trencaclosques…

UN EXEMPLE:

Grup A pirata Barbaroja
9:05    Sortida de l’escola

9:45    Viatge trenet

10:30  esmorzar

11:15  Gimcama

12:15  Visita castell

12:45  Pintura de cara pirata

13.30  Dinar

14.00  Jocs lliures

15:15  Tornada

14.15  Arribada a l’escola

Felicitem als mestres dels 4 nivells i la coordinadora del cicle de 1r,2n i 3r que han fet molta feina de coordinació per aconseguir que tants alumnes i adults amb tantes activitats diferents hagin tingut una diada tan complerta.

Per acabar recollir els magnífics comentaris d’acompanyants de famílies, monitors, mestres i alumnes, tothom coincideix, UNA PASSADA DE BONICA AQUESTA SORTIDA!

IMG-20170420-WA0021