Pressupostos Participatius de Castelldefels

Benvolgudes famílies,
Us volem informar  que, als Pressupostos Participatius de Castelldefels, han incorporat dues propostes relacionades amb activitats que es desenvolupen a la nostra escola.
En concret, es preveuen les següents possibles actuacions per a la zona de Serra d’en Llopart, que compren els barris de Can Vinader, el Castell-Poble Vell, els Canyars i Vista Alegre:
  • Promocionar la cultura popular catalana a través de l’escola de música Els Pins i l’Agrupació de Cultura Popular de Castelldefels: 15.000€.
  • Dotar de més recursos l’escola de música situada al centre d’educació primària Els Pins: 15.000€.
En cas de que la proposta s’aprovi, l’escola de música té previstes tres possibles actuacions per a destinar aquests diners:
  • Per una banda l’abaratiment de les quotes que paguen les famílies per apuntar l’alumnat a l’escola de música.
  • Per altra banda la creació d’un banc d’instruments que permeti a l’alumnat accedir a uns instruments que, per contra, seria molt difícil que hi accedissin.
  • Per últim, la creació de projectes comuns amb l’Agrupació de Cultura Popular de Castelldefels relacionats amb l’àmbit de la música.
Ens fa molta il·lusió poder potenciar aquest projecte nascut fa dos anys i que s’està consolidant a passos agegantats com a eina per a l’accés a l’art i la cultura, i poder-lo tenir com a proposta del nostre centre.
Per a poder votar hi ha dues vies:
  1. Per internet: si feu clic entrareu a la web dels pressupostos participatius.
  2. Presencialment: fins al divendres 21 al Centre Cívic els Canyars (que es troba aquí). Durant les properes tardes veureu a l’entrada del centre una taula on podreu recollir els tríptics per a votar. En els tríptics NO S’HA DE VOTAR AMB CREUS. S’ha de votar donant 3, 2 i 1 punts segons les opcions que més us interessin.
Moltes gràcies per la vostra participació! Aconseguirem, entre tots, fer encara més gran aquest projecte.
Comunitat educativa de l’Escola Els Pins
(AMPA, Claustre, Escola de Música EP, Equip Directiu)