L’Escola Els Pins aconsegueix 2989 euros per a La Marató de TV3

Les jornades de dissabte i diumenge van ser un éxit de participació i, una vegada més, l’Escola Els Pins ha estat un exemple de solidaritat. Entre tots hem aconseguit fer una donació de 2989 euros per la lluita contra l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Dissabte vam poder gaudir de les curses, les activitats infantils, el zumba, la butifarrada,la venda d’objectes fets pels alumnes de l’escola i el sorteig de 4 cistelles de regals.

Diumenge el torneig de padel va ser un éxit amb 16 parelles masculines i 8 femenines, també es va realitzar el sorteig d’un pernil.

Gràcies a tots els que heu col·laborat i participat, molt especialment als patrocinadors.

marato-padel1 marato-dissabte marato-zumba