L’alumnat de quart s’estrena amb la robòtica!

Després de treballar amb Lego, durant tot l’any passat, per aprendre com funcionaven les màquines simples (palanques, rodes, engranatges i politges), enguany els alumnes de quart continuen amb la línia pedagògica de Lego amb l’aprenentatge del WeDo 2.0.

El Lego WeDo 2.0 és una eina que permet a l’alumnat iniciar-se a la robòtica a través de projectes concrets relacionats amb l’àrea de Medi Natural. El treball es realitza a través del muntatge d’un robot anomenat Milo i la seva vinculació, via Bluetooth, amb les tablets, des de les quals es pot donar ordres al robot construït per l’alumnat per a que es mogui segons les necessitats i intencions de les nenes i nens que amb ell hi treballen.

Us anirem explicant més a mesura que aprenguin més! Us deixem un collage de fotos realitzades a l’aula: